خبرنگاران نسبت به آبروی افراد حساس و دقیق باشند

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی از خبرنگاران خواست نسبت به رعایت آبرو و شخصیت افراد و مسؤولان نظام دقیق باشند تا مبادا آبروی اشخاص به خطر بیفتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «علی ملکوتی» شب گذشته(۲۰ مرداد) در دیدار جمعی از فعالان خبری شهرستان سراب اظهار داشت: اصحاب رسانه و قلم باید همواره خداوند را حاضر و ناظر بر اعمال خود بدانند.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خبرنگاران با رعایت صحت و دقت در نگارش اخبار به گونه‌ای عمل کنند که تلاش دشمنان را برای تشویش اذهان عمومی ناکام بگذارند.

وی بر رعایت تقوا و درستی در نگارش اخبار تاکید کرد و از خبرنگاران خواست نسبت به رعایت آبرو و شخصیت افراد و مسؤولان نظام دقیق باشند تا مبادا آبروی اشخاص به خطر افتاده و حق الناس بر گردن آنها بماند.

این عالم برجسته آذربایجان با اشاره به سابقه مطبوعات آذربایجان در ایران گفت: نشریات از اواخر دوران قاجار منتشر شده و پس از انقلاب مشروطیت به اوج خود رسیده است، در این میان مطبوعات آذربایجان جزو اولین ها بوده اند.

ملکوتی ادامه داد: بشر تمایل به شنیدن اخبار و آنچه در سرنوشت او تاثیر گذار است دارد و در این شرایط مسؤولیت سنگین خبرنگاران ایجاب می کند که در نگارش صحیح اخبار و اطلاع رسانی درست و زودهنگام تلاش کنند.

کد خبر 819607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha