دیدار مدیر ستاد کانون‌های مساجد آذربایجان‌شرقی با امام جمعه ملکان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی در جریان سفر به ملکان، با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمد هادی‌نیا» امروز(۲۳ مرداد) در دیدار با امام جمعه ملکان ضمن تقدیر از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان؛ بر نقش روحانیت و ائمه جمعه در حمایت از این مراکز مسجدی تأکید کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی ادامه داد: بدون حمایت امام جمعه شهرستان ها امکان فعالیت به صورت گسترده برای کانون های مساجد امکان پذیر نیست.

وی تصریح کرد: حمایت روحانیت، ائمه جمعه و جماعات از فعالان مسجدی؛ منجر به رشد و تعالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان ها شده است. 

همچنین در این دیدار حجت الاسلام زمانی، امام جمعه شهرستان ملکان کانون های فرهنگی و هنری را ظرفیتی مهم برای مساجد جهت تربیت نیروی انسانی جوان، مؤمن و متعهد دانست.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان در امور کشور، کانون های فرهنگی و هنری می تواند گام مهمی را در عرصه مسؤولیت پذیری جوانان ایفا کند.

همچنین «سعید سلطانپور» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملکان به ارائه گزارشی از فعالیت کانون های فرهنگی و هنری شهرستان پرداخت و اظهار داشت: بیش از ٥٥ کانون فرهنگی هنری در شهرستان فعال شده که چندین کانون به صورت تخصصی از جمله کانون نسیم رحمت در زمینه کتابخانه ای، کانون شهدای محراب در زمینه مهدویت، کانون باب الحوائح در زمینه نرم افزار و کانون اندیشه بایقوت در زمینه قرآن فعالیت دارند.

 

 

 

کد خبر 820804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha