۳ میلیون نفر در جشنواره کتاب‌ خوانی رضوی شرکت کردند

حجت الاسلام سبزیان گفت: نهاد کتابخانه ها با برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در چهار دوره توانسته بیش از ۳ میلیون نفر را برای شرکت در جشنواره جذب کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام «علی اکبر سبزیان» امروز پنج شنبه ( ۲۴ مرداد) در آیین اختتامیه نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با اشاره به اینکه در نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی یک‌میلیون ۳۶۴ هزار نفر شرکت کردند، بیان کرد: توفیق بزرگی است که نهاد کتاب‌خوانی رضوی به ترویج معارف رضوی در قالب جشنواره فرهنگی کتاب‌خوانی رضوی می‌پردازد.

 

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران این امر از جمله معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا مختارپور پدر کتاب‌خوانی ایران اظهار داشت: از زمان حضور آقای مختارپور در رأس کتابخانه‌های عمومی، توجه به کتابخانه‌های عمومی رشد فزاینده‌ای داشته است.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی میهمانان این جشنواره را سفیر فرهنگی در استان‌های خود دانست و افزود: مسئولیت برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی از سال ۱۳۹۵ بر عهده نهاد کتابخانه‌های عمومی است و این نهاد توانسته در این ۴ دوره برگزاری جشنواره بیش از ۳ میلیون نفر را به عنوان شرکت‌کننده جذب کند که در نوع خود بی‌نظیر است.

 

وی ضمن تشکر از همه کتابداران سراسر کشور که با هدف احیای امر اهل‌بیت (ع) در روستاها، حاشیه شهر، مدارس، سربازخانه‌ها و ندامتگاه‌های سراسر کشور حضور فعال داشتند؛ اظهار داشت: این افراد تلاش کردند معارف اهل‌بیت (ع) را ترویج دهند.

 

کد خبر 821264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha