برگزاری نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه یک البرز

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد شهید آقایی از میزبانی این کانون برای برپایی نخستین نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری منطقه یک کرج خبر داد و گفت: این نشست با هدف هم افزایی و همفکری برگزار می‌شود.

« علی شریعتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص خبر برپایی نخستین نشست هم اندیشی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه یک کرج، گفت: این نشست با هدف هم افزایی و همفکری برگزار می شود. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد شهید آقایی اسلام آباد کرج، افزود: به مناسبت دهه ولایت و امامت با هدف هم افزایی و همفکری در خصوص پیشبرد هر چه بهتر برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد، نشستی با حضور مدیران منطقه یک شهر کرج برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اهمتی تعظیم و تکریم دهه ولایت، عنوان کرد: سلسه نشست ها، گعده ها، سخنرانی ها و دیگر برنامه های فکری و فرهنگی در دهه ولایت برگزار می شود که بر این اساس، برپایی این نشست هم اندیشی بخشی از برنامه های مناسبتی دهه ولایت است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد شهید آقایی، تصریح کرد: هم اندیشی در خصوص ویژه برنامه های اوقات فراغت یکی دیگر از محورهای این نشست است که روز ۲۷ مرداد با همت ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز و شهرداری منطقه یک از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در انجام می شود.

 

 

کد خبر 821740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha