مؤسسات خیریه موجب تقویت سرمایه‌های اجتماعی می‌شوند

تابش به اشاره به نقش موسسات خیریه در جامعه ابراز کرد: مؤسسات خیریه موجب تقویت سرمایه‌های اجتماعی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها این شهرستان بازدید و دیدن به عمل آورد و از نزدیک در جریان نحوه ارائه کمک به متقاضیان قرار گرفت. 


محمدرضا تابش در این بازدید با تأکید بر توانمندسازی و ساماندهی کمک‌ها و فعالیت‌های عام‌المنفعه در سطح این شهرستان، اظهار داشت: افزایش سطح همیاری‌های مردمی، تعاملات جمعی و اجتماعی می‌تواند باعث ترویج بیش از پیش امور خِیر و کاهش بخشی از مشکلات جامعه شود.


وی؛ همت نیکوکاران، خیرین و برخی از مدیران واحدهای صنعتی شهرستان اردکان در کمک به حل مشکلات اقشار آسیب‌پذیر را تحسین و تصریح کرد: مؤسسات خیریه علاوه بر تقویت سرمایه‌های اجتماعی در شناسایی و رفع نیازهای نیازمندان واقعی نیز مؤثر هستند.


این مقام مسئول در پایان، گفت: در شهرستان اردکان کمک‌های خوبی از طریق خیرین و بخش خصوصی انجام می‌شود که امیدوارم برنامه‌ریزی مناسبی در راستای حل مشکلات مردم نظیر درمان، تهیه جهیزیه و... صورت گیرد.
گفتنی است که به‌پاس پیگیری و کمک‌های نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی به این خیریه در جهت ارائه کمک‌های معیشتی، درمانی و جهیزیه به نیازمندان، هدیه و لوح یادبودی به وی اهداء شد.

کد خبر 824364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha