«مسعود شجاعی» عضو جمعیت هلال احمر شد

​کاپیتان تیم ملی و تیم تراکتور با حضور در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی بعضویت داوطلبان جمعیت هلال احمر در آمد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «مسعود شجاعی» کاپیتان تیم ملی کشورمان و تیم فوتبال تراکتور تبریز با حضور در محل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی ضمن  تجلیل از فعالیت‌های داوطلبانه این نهاد در حمایت از آسیبدیدگان حوادث؛ عضو افتخاری و داوطلب هلال احمر شد.

بنابر این گزارش، شجاعی با پر کردن فرم داوطلبان و پوشیدن لباس هلال احمر به عضویت داوطلبانه جمعیت هلال احمر در آمد و برای فعالیت های داوطلبانه در این جمعیت مردمی اعلام آمادگی کرد.

همچنین «سعید کنعانی» مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با تشریح اقدامات جمعیت هلال احمر در راستای حمایت از راهکارهای رفع آسیب های اجتماعی و  کمک به آسیب دیدگان از حوادث و سوانح گفت: جمعیت هلال احمر نهاد عام المنفعه و مردمی است و در حوزه داوطلبان به منزله پلی میان توان توانمندان و نیاز نیازمندان ایفای نقش می کند.

وی داوطلبان را سرمایه جمعیت هلال احمر دانست و از عضویت کاپیتان تیم ملی و تیم تراکتور تبریز در جمعیت هلال احمر ابراز خرسندی کرد.

همچنین حاج حسین افتخاری از خیرین و نیکوکاران خوشنام تبریزی نیز با حضور در جمعیت هلال احمر و پر کردن فرم داوطلبان به عضویت داوطلبان جمعیت هلال احمر در آمد و برای همکاری با هلال احمر اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 826063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha