تجلیل از پیرغلامان بین المللی و ملی در هفدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی

همزمان با برگزاری هفدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در حسینیه ایران از خانواده شهدا، پیرغلامان و همچنین خانواده شیخ زکزاکی تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم اختتامیه هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی با حضور بیش از 700 نفر از پیرغلامان حسینی از 29 کشور جهان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پرشور مردم دارالعباده یزد در میدان تاریخی امیرچخماق یزد برگزار شد از تمبر یزد، حسینیه جهان رونمایی شد.

تجلیل از خانواده های شهید مدافع حرم شهید محمد خانی،  شیخ زکزاکی، شهید صدوقی، مرحوم حاج شیخ غلامرضا فقیه یزدی، علامه شیخ ابراهیم زکزاکی، حاج حسن جاسم سلطان تجلیل و قدردانی شد.

همچنین در این مراسم پرچم این دوره از اجلاس به استان تبریز تحویل داده شد تا هجدهمین دوره از این اجلاس در استان تبریز برگزار شود.

در پایان این مراسم نیز محمد مظهر الاشقر از دمشق، شیخ موسی آیدین از استانبول، محمد رفیق از پاکستان، محمد جواد شیخ زاده از افغانستان، مظفر سلطان حسن ترابی از هندوستان، اسقف آنتوان ذوموسویونور از لبنان، انور نجم الاملی از لبنان، سید محمود شاه حسینی از تایلند، عسام العماد از یمن، مالک جلیل الوان از عراق، لوییز خاوییر از کلمبیا، عمران رجب اوف از کشور آذربایجان، شیخ محمد الطل از بحرین، موبد فریبرز شهرزادی برگزیده بین المللی بودند.

حاج حسین مزین پیرغلام برگزیده ملی از شهر یزد، ماموستا عبدالسلام امامی پیرغلام اهل سنت، عوض قاسمی خادمی از اردبیل، سید علی اصغر کریمی از مازندران، سید ماشاالله موسوی از لرستان،  محمود عابری اصل از زنجان، سید مهدی حسینی از استان گلستان، قربانعلی مولوی از چهارمحال و بختیاری، حسین سقیرا از استان اصفهان، حسنعلی سقیرا از استان اصفهان، حسین زهره از استان همدان، محمد حسین رحیمی از استان مرکزی، محمد نعمتی از فارس و قربان طاهری از آذربایجان غربی، سید جعفر ماه رخسار از خراسان رضوی، محمد مهدی موحد رضایی از تهران، داود حسین فرد از تهران،  ابوطالبی از استان البرز به عنوان پیرغلامان کشوری انتخاب شدند.

چهره ماندگار هفدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در یزد نیز مرحوم حجت الاسلام شیخ احمد کافی انتخاب و تجلیل شد.

کد خبر 826685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha