مقاومت اقتصادی تنها با رونق تولید امکان‌پذیر است

سرلشکر سلامی با تأکید بر این‌که مقاومت اقتصادی تنها با رونق تولید امکان‌پذیر است، گفت: این تنها راه گذر ما از شرایط موجود در قبال راهبرد خصمانه دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سرلشکر «حسین سلامی» در بازدید از مرزهای شمال استان آذربایجان‌شرقی با اظهار خرسندی از وضعیت آمادگی های دفاعی مرزبانان و رزمندگان مستقر در مقرها و نیز زندگی فعال، آرام و با نشاط مردم در روستاها و شهرهای مجاور مرزها اظهار داشت: سیطره اطلاعاتی کاملی در مرزها حاکم است.

فرمانده کل سپاه پاشداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مردم روستاهای مرزی در آرامش و امنیت کامل در حال فعالیت هستند و اشراف، اقتدار و سیطره امنیت کاملی حاکم است که توسط نیروها و واحدهای مرزدار ما در این نقاط برقرار شده است.

وی امنیت و خدمت را از کلیدواژه های مهم و محوری در ماموریت‌ها و هدف گذاری‌های کلان سپاه دانست و افزود: سپاه در امتداد توجه به امنیت مرزها و امنیت ملی، موضوع مردم یاری و محرومیت زدایی را  نیز در این مناطق در دستور کارخود قرار داده است.

سرلشکر سلامی با تاکید بر این‌که برای عبور از دیوار بلند آرزوها و رویاهای دست نیافتنی دشمنان ملت ایران فرمولی جز تکیه بر توان و ظرقیت های داخلی دنبال نمی کنیم، خاطر نشان کرد: در استان آذربایجان‌شرقی ۳۸ پروژه بزرگ را قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به اتمام رسانده است و ۱۱ پروژه بزرگ را از جمله متروی شهر تبریز را که امروز از آن بازدید کردیم در دست اجرا دارد.

وی افزود: پروژه انتقال آب به طول ۸۱ کیلومتر از زرینه رود به شهر تبریز و تامین آب شرب مردم شریف این شهر و همچنین سد کلقان چای که طی روزهای گذشته به بهره برداری رسیدند، از دیگر پروژه هایی هستند که جهادگران قرارگاه خاتم  در دست اجرا  دارند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اقدام قرارگاه خاتم برای ساخت بیمارستان و نیز احداث بزرگ راه مراغه و هشترود، عظیم ترین و بزرگترین پروژه را ساخت و راه اندازی مجتمع معدن مس سونگون دانست و گفت: این مجموعه یکی از کارهای شگفت انگیز ملی و از نمادهای بزرگ خودباوری، خود اتکایی و استقلال کشور در این منطقه به شمار می رود.

وی تلاش شبانه روزی برای شکافتن کوه ها و بهره مند سازی کشور و مردم از استعدادها و ظرفیت های اقتصادی را جذاب و دیدنی توصیف کرد و گفت: محصول مجاهدت و ظهور این تلاش‌ها علاوه بر جلوگیری از خام فروشی، ایجاد اشتغال، رونق تولید و ارزش افزوده و به حرکت دراوردن بخش‌های صنعتی است.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر این‌که مقاومت اقتصادی از طریق رونق تولید امکان پذیر است، تصریح کرد: این تنها راه گذر ما از شرایط موجود در قبال راهبردی که دشمن با جستجوی آن درصدد تسلیم  ملت ایران و تحمیل فرآیند مذاکره است خواهد بود.

کد خبر 826768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha