بهره‌برداری از ۳ طرح دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی

۳ طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی امروز با دستور وزیر علوم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «احد بهشتی اصل» امروز(نهم شهریور) در حاشیه بهره‌برداری از طرح های مختلف این مرکز آموزش عالی؛ در جمع خبرنگاران تبریز اظهار داشت: ۳ طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی امروز با دستور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی افزود: امروز همزمان گرامیداشت هفته دولت ۳ طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی این دانشگاه در شهرهای تبریز، مراغه و سراب همزمان با ۳۴ طرح ملی در ۱۷ استان، با دستور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

وی افزود: این طرح ها شامل سالن بزرگ همایش های دانشگاه فنی و حرفه ای استان، کارگاه، آزمایشگاه و گلخانه آموزشکده فنی و کشاورزی مراغه و سوله آموزشی سراب است.

بهشتی اصل: سالن همایش های امید این دانشگاه به همراه سالن های جانبی دارای ۵۵۰ نفر گنجایش بوده و با اعتبار حدود ۶۵ میلیارد ریال، کارگاه، آزمایشگاه و گلخانه آموزشی و طرح های محوطه سازی آموزشکده فنی و کشاورزی مراغه و سوله آموزشی آموزشکده فنی و حرفه ای سراب نیز در مجموع با بیش از ۱۰ میلیارد ریال احداث شده است.

 

کد خبر 827310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha