برنامه ریزی در جهت بازدید عموم مردم و کارمندان از باغ موزه دفاع مقدس

هدایتی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: برنامه ریزی در جهت بازدید عموم مردم و کارمندان از باغ موزه دفاع مقدس صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « رضا هدایتی» در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس یزد گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های هرچه مناسب‌تر برای ایام هفته دفاع مقدس در یزد، از ادارات مختلف درخواست کردیم که برنامه‌ها و پیشنهادات خود برای این ایام را بیان کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با اشاره به مشارکت همه دستگاه‌های استان در این رابطه گفت: دستگاه‌های مختلف برنامه‌های خود را اعلام کردند که در دو بخش عمومی و اختصاصی دسته‌بندی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد:  دیدار با خانواده ایثارگران، رزمندگان، شهدا و آزادگان دستگاه‌ها توسط هر اداره از جمله برنامه‌هایی است که از سوی ادارات مختلف بیان شده‌ است.

هدایتی در ارتباط با دیگر برنامه‌های این هفته گفت: برگزاری نمایشگاه عکس مربوط به دوران دفاع مقدس در ادارات مختلف استان، برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با برنامه‌هایی از جمله روایتگری توسط راویان دفاع مقدس و رزمندگان سرافراز اسلام از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام است.

تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی متناسب هفته دفاع مقدس و ماه محرم  و برپایی ایستگاه صلواتی و پخش کلیپ و برگزاری مراسم‌های کوهنوردی از دیگر برنامه های این هفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس یزد زمینه آشنایی مردم با این دوران را فراهم کرده گفت: بازدید کارمندان از باغ موزه دفاع مقدس یکی از برنامه‌هایی است که در راستای آشنایی کارمندان ادارات استان یزد با این ایام در نظر گرفته شده است.

هدایتی تصریح کرد: علاوه بر این یک سری برنامه‌های اختصاصی برای برگزاری در این ایام در نظر گرفته شده که با مشارکت ادارات مختلف و با محوریت سپاه الغدیر استان یزد برگزار می‌شود.

 

کد خبر 827830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha