کارخانه تولید زینک مطبوعاتی در تبریز احداث می‌شود

امین‌زاده با اشاره به مشکلات مطبوعات در حوزه تامین کاغذ و فرآیند چاپ گفت: با همکاری اتحادیه چاپخانه داران فاز مطالعاتی و ایجاد کارخانه تولید زینک در تبریز تاپایان سال نهایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حبیب امین زاده» امروز در نشست صمیمی و مشترک با اعضای هیأت مدیره تشکل‌های صنفی مطبوعات استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش آگاهی سازی جامعه از طریق رسانه ها گفت : امروز بیش از همیشه نیازمند همراهی رسانه ها برای آگاهی دهی به جامعه هستیم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در همین راستا آماده ایم کارگروه رسانه و تولیدملی با رویکرد تعامل صنعت و رسانه را در قالب اتاق فکر رسانه ای ایجاد کنیم.

وی از آمادگی برای اجرای تورهای رسانه های با همکاری تشکل‌های خبری برگزاری نشست‌های خبری ماهانه و ایجاد بستر لازم برای ارتباط مستقیم خبرنگاران با حوزه ریاست سازمان خبر داد.

امین زاده در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اولویت‌های کاری در سازمان صمت استان پرداخت و گفت: معدن به عنوان الویت اول در دستور کار مدیران سازمان صمت و مجموعه مدیران استانی قرار دارد.

وی با اشاره به مشکلات مطبوعات در حوزه تامین کاغذ و فرآیند چاپ گفت: با همکاری اتحادیه چاپخانه داران فاز مطالعاتی و ایجاد کارخانه تولید زینک در تبریز تاپایان سال نهایی می شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان فرآوری معدنی و ایجاد صنایع پایین دستی در این حوزه و ایجاد قطب سوم تولید خودرو را جز برنامه های پیش روی سازمان اعلام کرد.

همچنین در ادامه این نشست صمیمی اعضای هیأت مدیره تشکل‌های صنفی مطبوعات و رسانه ای استان به طرح مواردی از جمله انتشار گزارش‌های مدون و زمانبندی شده از سوی سازمان، پاسخگو بودن ارکان مختلف سازمان در سریع‌ترین زمان ممکن و حضور مدیران سازمان در دفاتر خبری رسانه های مختلف استان تأکید کردند.

رفع کمبود کاغذ مطبوعات با استفاده از ظرفیت‌های استانی، نگاه ویژه به نقش رسانه ها در برندسازی، ارزیابی و تصمیم سازی، تأمین کاغذ و زینک مطبوعات استان، بهره‌مندی از ظرفیت منطقه آزاد ارس برای واردات کاغذ، نگاه ویژه به بخش معدن استان و اجرای کارگاه های آموزشی برای خبرنگاران اقتصادی از دیگر مطالبات تشکل های صنفی مطبوعات استان بود.

کد خبر 828072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha