برگزاری بیش از ۵۴ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در بندر آستارا

سرهنگ آرمان از برگزاری بیش از ۵۴ ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سرهنگ پاسدار «جهانبخش آرمان» امروز(شنبه، ۳۰ شهریور) در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و گفت: دفاع مقدس در امتداد عاشورا بود که رزمندگان اسلام به میدان مبارزه به باطل رفتند و شکست سختی را به آنان تحمیل کردند و نام و یاد و رشادت‌های رزمندگان هیچوقت از اذهان پاک نمی‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه شعار هفته دفاع مقدس امسال « ما پیروزیم» است بر باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان تاکید و تصریح کرد: انتظار این است برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شأن و منزلت رزمندگان اسلام در این شهرستان برگزار شود.

 

آرمان با اشاره به اینکه سپاه ناحیه آستارا بیش از ۵۴ برنامه برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس تدوین کرده است، گفت: این برنامه‌ها با همکاری پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های تخصصی و اقشاری بسیج و ادارات و نهادها برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا رژه موتوری و خودرویی نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج، سازمان‌ها و نهادها را اولین برنامه هفته دفاع مقدس در بندر آستارا عنوان کرد و افزود: این برنامه راس ساعت ۸ صبح در سطح شهر مرزی بندر آستارا برگزار می‌شود.

 

وی کارگاه آموزشی خانواده مقاوم، برگزاری مسابقات فوتسال بین پایگاه‌ها، اردوی جهادی جغرافیا محور، پیاده‌روی خانوادگی کانون بازنشستگان و بسیج پیشکسوتان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، افتتاح مسکن محرومین، برگزاری یادواره ۴۴ شهید بخش لوندویل، کارگاه آموزشی مهارت افزایی دختران جوان، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج، فراخوانی گردان کوثر، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و یادواره شهدای فرهنگیان شهرستان را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان مرزی بندر آستارا دانست.

 

آرمان برگزاری مسابقه دوومیدانی، غبارروبی مزار شهدای امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع)، راه اندازی هیئت عزاداری مرزداران ولایی، حضور نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج در نماز جمعه و سخنرانی فرماندهی سپاه ناحیه در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس در آستارا ذکر کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا تجلیل از عوامل گشت‌های عملیاتی محله‌محور(رضویون) را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: برپایی میزخدمت، برگزاری مسابقه تیراندازی و نشست تربیتی اخلاقی از دیگر برنامه‌های ویژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بندر آستارا است.

 

آرمان گفت: دیدار با خانواده شهید جاویدالاثر محمد پیدا، برگزاری یادواره ۱۶۶ شهید والامقام با سخنرانی آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت و تجلیل از سربازان از برنامه‌هایی است که برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بندر آستارا پیش بینی شده است.

کد خبر 834341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha