توفیقات ورزش کشور پس از پیروزی انقلاب قابل توجه بوده است

تقی زاده با تأکید بر این‌که توفیقات ورزش کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی قابل توجه بوده است، گفت: ایران با همان اقتداری که در ۴۰ سال گذشته داشته، راهش را ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «جمشید تقی زاده» عصر امروز(۱۴ مهر) در اختتامیه سی و چهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان در تبریز اظهار داشت:  آذربایجان مهد اولین‌ها بوده و امیدوارم تبریز شاهد تیم‌ها و ورزشکاران خوب با حمایت حامیان قدرتمند باشد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: برگزاری این تور حاصل یک کار تیمی بسیار سخت است که من افتخار داشتم به عنوان مدیرکل تربیت‌بدنی استان در 8 دوره داشتم. جا دارد یاد خاطره مرحوم گهرخانی، مؤسس این تور را نیز گرامی بداریم.

وی ادامه داد: تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان بهانه‌ای است تا ضمن تبادل افکار، بتوانیم توانایی‌ها و زیبایی‌های جمهوری اسلامی ایران به ویژه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل را به نمایش بگذاریم.

تقی زاده با اشاره به به اهمیت دیپلماسی و توریسم ورزشی در جهان امروز یادآور شد: در این تورنمنت همه ورزشکاران با فرهنگ، آداب‌ و رسوم مردم ایران و آذربایجان به خصوص در طول مسیرها آشنا شدند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: فکر می‌کنم امروز یکی از بزرگ‌ترین پیام‌های برگزاری این تور در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل می‌تواند نشان دادن امنیتی باشد که در هیچ یک از کشورهای همسایه وجود ندارد.

وی افزود: امروز به جرأت می‌توان گفت؛ در این موقعیت حساس، امنیت کامل کشور با این تور به صحنه ظهور درآمده و تیم‌هایی که در سی و چهارمین دوره بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان شرکت کردند، این موضوع را مشاهده کردند.

تقی زاده در پایان با تأکید بر این‌که توفیقات ورزش کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی قابل توجه بوده است، گفت: ایران با همان اقتداری که در 40 سال گذشته داشته، راهش را ادامه می‌دهد و با امنیت و اقتدار کامل خواهد بود.

کد خبر 840524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha