بازدید نماینده مردم اردکان در مجلس از موسسه نگهداری معلولان ذهنی

تابش از موسسه خیریه نگهداری معلولان ذهنی حضرت ابوالفضل (ع) و پروژه‌های عمرانی در دست اقدام در این موسسه بازدید و دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمدرضا تابش» ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارگاه‌های حمایتی و تولیدی، درمانگاه و مرکز نگهداری معلولانِ ذهنی توان‌بخشی موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) از پروژه‌های عمرانی در دست اقدام در این موسسه نیز از نزدیک بازدید و دیدن به عمل آورد.

وی در خصوص پیگیری بخشی از مشکلات موسسه خیریه معلولان ذهنی شهرستان اردکان و پروژه‌های این مرکز توان‌بخشی از طریق خَیرین و مدیران کشوری قول مساعد داد.

نماینده مردم شهرستان اردکان همچنین با تشکر و تقدیر از بانیان، مدیران و دست‌اندرکاران ایثارگرِ این مرکز جامع بر لزوم حمایت بیش از پیش خیرین نیک‌اندیش از این مجموعه و ایجاد درآمد پایدار برای رسیدگی بهتر به مراجعین تأکید کرد.

گفتنی است که در مرکز توان‌بخشی حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان اردکان که در سال 1372 توسط خیری به نام فرج عبداللهی به مساحت کلی 10 هزار مترمربع و زیربنای 2400 مترمربع احداث‌شده است؛ خدمات توان‌بخشی فعال شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، روانشناسی و گفتاردرمانی به معلولین ارائه می‌شود.

کد خبر 847312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha