رعایت بی‌طرفی وظیفه اصلی مجریان انتخابات است

راستگو گفت: همه ظرفیت‌های کشور برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات بسیج شده است و هیأت‌های اجرایی و نظارت در تعامل کامل با یکدیگر تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علیار راستگو» امروز(۶ آبان) در جلسه مشترک اعضای ستاد انتخابات و هیأت نظارت بر انتخابات استان، با اشاره به این‌که قانون، وظایف دست‌اندرکاران انتخابات را به صورت شفاف مشخص کرده است، اظهار داشت: مجریان و ناظران انتخابات باید تلاش کنند تا در سایه عمل به قانون، انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی رعایت بی‌طرفی را وظیفه اصلی مجریان انتخابات عنوان کرد و گفت: ما تلاش می‌کنیم تا انتخابات در آرامش کامل برگزار شود و اینکه مردم به چه کسی رأی می‌دهند برای ما مهم نیست.

راستگو با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی توسط قوه قضائیه و ستاد امنیت انتخابات توسط وزارت کشور، گفت: همه ظرفیت‌های کشور برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات بسیج شده است و هیأت‌های اجرایی و نظارت نیز در تعامل کامل با یکدیگر در این راستا تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها طبق قانون موظفند با هیأت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات در خصوص تأمین امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز همکاری کنند و خودداری از این امر به منزله کارشکنی در روند انتخابات است.

راستگو همچنین با اشاره به تبلیغات جریان‌های معاند و ضدانقلاب برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات، گفت: ستاد امنیت انتخابات، تحرکات رسانه‌های معاند را در فضای مجازی رصد می‌کند و رسانه‌های رسمی باید برای مقابله با فضاسازی دشمنان تلاش کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با تأکید بر رعایت دقیق قانون و تعامل هیأت‌های اجرایی و نظارت استان در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: همه دست‌اندرکاران انتخابات برای یک هدف تلاش می‌کنند و آن، برگزاری انتخاباتی سالم، قانون‌مند و با مشارکت حداکثری مردم است.

کد خبر 847530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha