دستگاه قضایی در مبارزه با مفاسد مصلحت‌اندیش نیست

حجت الاسلام بهرامی تأکید کرد: رویکرد قوه قضائیه برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی کشور و متعرضان به بیت المال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «شکرالله بهرامی» امروز(۸ آبان) در دیدار با مردم شهرستان سراب با تاکید بر تداوم مبارزه با فساد در جامعه اسلامی افزود: رویکرد قوه قضائیه برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی کشور و متعرضان به بیت المال است. 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به این‌که در مبارزه با مفاسد اقتصادی هیچ خط قرمزی وجود ندارد، افزود: در این راستا با آن دسته از اشخاص حقیقی و حقوقی که تلاش می کنند با سوء استفاده از موقعیت های اجتماعی و جایگاه اداری دخالت های بی جا و غیرقانونی در امور داشته باشند، با جدیت تمام برخورد می شود.  

وی با تأکید بر این‌که دستگاه قضایی در مبارزه با مفاسد مصلحت‌اندیش نیست، گفت: تاکید رئیس قوه قضائیه به بدنه دستگاه قضایی آن است که با همت بلند با فساد و با هر شخصی در هر جایگاهی که مرتکب فساد می شود، برخورد شود. 

حجت الاسلام بهرامی، حمایت مردم را پشتوانه تحولات اخیر در قوه قضائیه دانست و ادامه داد: ملت ایران اکنون به نظام اسلامی خوشبین شده اند و کارگزاران نظام هم باید قدردان مردم باشند. 

وی با اشاره به شعار سال و نقش دستگاه قضا در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب یادآوری کرد: قوه قضائیه از هر اقدام برای اشتغال، رونق و حمایت از تولید داخلی که باعث قطع وابستگی بیگانگان شود حمایت می کند. 

کد خبر 848186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha