قوه قضائیه پرچمدار مبارزه با فساد است

جهانگیر گفت: وظیفه همه ما این است که تلاش کنیم تا مبارزه با فساد به بهترین نتیجه‌های ممکن برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «اصغر جهانگیر» امروز(۸ آبان) در جلسه شورای اداری شهرستان هشترود اظهار داشت: کاهش جمعیت زندانیان، سیاست‌های حبس‌زدایی و اعمال مجازات های جایگزین مورد تأکید رئیس دستگاه قضا است.

رئیس سازمان زندان‌ها با تأکید بر این‌که کاهش استفاده از مجازات حبس و استفاده از مجازات‌های جایگزین باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: قضات همواره در این خصوص تحت آموزش های مستمر قرار دارند.

رئیس دفتر بازرسی ویژه قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که ایران اسلامی کشوری در حال توسعه است، تصریح کرد: بروز برخی مشکلات در مسیر توسعه طبیعی است، اما باید به حداقل برسد.

وی با تاکید بر این‌که باید فرصت‌ها و تهدیدات را شناخت و بر اساس آنها برنامه‌ریزی‌ها را صورت داد، گفت: نباید طوری عمل شود که فرصت‌های خدمت به مردم و توسعه کشور موجب بروز مشکلات در حوزه‌های دیگر شود.

جهانگیر، مشکلات اجتماعی را یکی از دغدغه‌های مسؤولان دستگاه قضائی کشور دانست و افزود: مقام معظم رهبری همواره بر کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید دارند و به‌طور مرتب آخرین گزارش‌ها در این زمینه به ایشان اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس سازمان زندان‌ها با بیان این‌که در شرایط کنونی نیاز به وحدت و همدلی داریم، گفت: امروز قوه قضائیه به عنوان پرچمدار مبارزه با فساد است و وظیفه همه ما این است که تلاش کنیم تا این مبارزه که بارقه امید را در دل مردم ایجاد کرده به بهترین نتیجه‌های ممکن برسد.

 

کد خبر 848195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha