عدالت از اصول جداناپذیر جامعه اسلامی است

وحدتی‌ با تأکید بر این‌که رعایت عدالت و مقابله با تبعیض و ویژه‌خواری از جمله اصول و شعارهای انقلاب اسلامی است، گفت: رعایت عدالت جامعه اسلامی را از دیگر جوامع منفک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمد وحدتی‌ هلان» شب گذشته نهم آبان در جلسه شورای اداری آذربایجان‌شرقی که با حضور رئیس قوه قضائیه در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: عملکرد جدید قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی موجب ایجاد امید در دل مردم شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی با تاکید بر این‌که رعایت عدالت جامعه اسلامی را از دیگر جوامع منفک می کند، خاطرنشان کرد: ملت امروز امیدوار شده‌ و انتظار داریم این روند در دستگاه قضاء تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی آنچه مردم را آزار می‌ داد و رهبری نیز همواره بر اصلاح آن ها تاکید می داشتند با اقدامات جدید قوه قضائیه در حال رسیدن به سرانجام است.

وحدتی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برخی مشکلات واحدهای تولیدی استان پرداخت و اظهار داشت: ورشکسته شدن برخی واحدهای تولیدی و در خطر افتادن سرمایه های مردم در برخی بانک‌های خصوصی از مشکلات مردم بوده است.

وی با بیان این‌که امیدواریم روند مبارزه با مفسدان اقتصادی در جامعه ادامه داشته باشد، گفت: آذربایجان‌شرقی به عنوان استان امن شناخته می شود و همه در این فضای امن برای رونق تولید و حمایت از سرمایه گذاری تلاش می کنند.

کد خبر 848654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha