ملت ایران در مقابل استکبار جهانی یکپارچه ایستاده اند

نایب ریس فراکسیون امید گفت: همه ملت ایران در مقابله با استکبار جهانی از جمله آمریکا یکپارچه و متحد ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، محمدرضا تابش در جلسه علنی امروز دوشنبه 13 آبان مجلس شورای اسلامی و بعد از بررسی طرح کلیات دولت به تعیین سرخط جنایات آمریکا در کتب درسی مدارس و دانشگاه ها در تذکری گفت: طبق آیین نامه باید برای بررسی طرح های خارج از نوبت حداقل 50 نماینده درخواست رسیدگی از رییس جلسه را داشته باشند. امروز این درخواست تشکیل شد البته قبل از تشکیل در مجلس این موضوع در دستور مجلس در مانیتور نمایندگان به نمایش گذشته شد که خلاف آیین نامه بود.

 

نایب رییس فراکسیون امید اظهار داشت: امروز روز تاریخی 13 آبان است که هم روز دانش آموز و هم روز مبارزه با استکبار جهانی است و آن را گرامی می داریم. با این حجم از اقدامات خصمانه آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی انتظار داشتیم که مجلس اقدامات بازدارنده تر و قوی تری علیه آمریکا در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تصویب کند البته در همین حد نیز برگ سبزی است تحفه درویش که به ملت ایران عرضه می شود.

 

وی تصریح کرد: همه ملت ایران در مقابله با استکبار جهانی از جمله آمریکا متحد و یکپارچه ایستاده اند.

 

مسعود پزشکیان  که ریاست جلسه را به عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: ما قبل از جلسه از نمایندگان در رابطه با این طرح رای استمزاجی گرفتیم و در جلسه علنی هم مجلس به بررسی آن رای قاطع داد منتهی اشکالات و پیشنهاداتی در این طرح وجود دارد که قرار شد به صورت دوشوری بعد از تصویب کلیات آن بررسی شود. این طرح را به کمیسیون آموزش برای جمع بندی ارسال می کنیم تا پس از بررسی جزییات در این کمیسون مجدد به صحن بیاید و قطعا در آن زمان به این طرح رای خواهیم داد./

کد خبر 849987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha