گفتمان دینی در مدارس یک کار فرهنگی نهادینه شده است

حجت الاسلام شعبانی با بیان این‌که گفتمان های دینی می تواند باعث تقویت دین باوری در نسل آینده شود، گفت: گفتمان دینی به عنوان یک کار فرهنگی در مدارس نهادینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ حجت الاسلام «حسن شعبانی» امروز در نشست هماهنگی گفتمان‌های دینی در مدارس تبریز اظهار داشت: امروز فرصت عظیم کار فرهنگی به برکت نظام مقدس انقلاب اسلامی و خون شهدا فراهم شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی برای اساتید گفتمان های دینی افزود: پاسخگویی به مشکلات و شبهات دانش آموزان و اولیا نیازمند آموزش و به روز رسانی دانش اساتید دارد، چراکه اگر گفتمان محتوای عمیقی داشته باشد، مورد قبول واقع خواهد شد.

شعبانی افزود: گفتمان دینی به عنوان یک کار فرهنگی در مدارس نهادینه شده است و با پیگیری آموزش و پرورش استان و تبلیغات اسلامی، قصد داریم  امسال این مقوله را قوی‌تر و با هماهنگی‌ بیشتری جلو ببریم.

همچنین معاون پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در این جلسه با بیان این‌که کار تعلیم و تربیت به مشارکت دستگاه‌های دیگر همچون تبلیغات اسلامی نیاز دارد، اظهار داشت: برای تربیت دینی و کارهای فرهنگی نیازمند حضور طلاب و سازمان تبلیغات اسلامی در مدارس هستیم.

طاهر علمی با بیان این‌که گفتمان های دینی باعث اصلاح آسیب‌ اجتماعی و کاهش معضلات می شود، خاطرنشان کرد: این سلسله نشست‌ها باعث ترویج سبک زندگی اسلامی شده و منجر به پاسخگوی شبهات دینی می شود.

وی به روز رسانی اطلاعات اساتید را مورد تأکید قرار داد و گفت: گقتمان‌های دینی باید فرصتی برای شنیدن مشکلات و دغدغه های دانش آموزان شود و این در تبلیغ چهره به چهره به دست می آید.

کد خبر 851040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha