انتصاب مدیر جدید روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی

محمد فرهمند طی حکمی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی طی حکمی؛ «محمد فرهمند وحدت سرشت» را به عنوان مدیر جدید روابط عمومی این اداره کل منصوب کرد.

در حکم ابلاغی محمد محمدپور آمده است :«نظر به سوابق ارزنده، تجارب و تعهد جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ، به عنوان مسئول روابط عمومی اداره‌‌کل منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید و همچنین اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اقدامات موثر و مفید درحیطه امور محوله و در هماهنگی برنامه های اداره کل و انعکاس و پوشش خبری فعالیت‌ها‌ی اداره کل موفق و موید باشید.»

محمد فرهمند دارای مدرک کارشناسی روابط عمومی و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است که پیش از این سال‌ها به عنوان کارشناس روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی فعالیت داشته است.

مسؤول روابط عمومی و معاون اداری مالی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، معاون مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز و مدیر هنری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری، تالیف کتاب «عاشقانه های صائب تبریزی» و همچنین همکاری با نشریات و رسانه‌های مختلف استانی و سراسری از دیگر سوابق او می باشد.

کد خبر 860828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha