قوه قضائیه با آشوبگران، مخربان و کسانی که بستر این آشوب‌ها را درست کردند برخورد قاطعانه کند

آیت اللهی با اشاره به جدا بودن صف معترضان با آشوبگران گفت: قوه قضائیه با آشوبگران، مخربان و کسانی که بستر این آشوب‌ها را درست کردند برخورد قاطعانه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد آیت‌اللهی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه اغتشاشگران با سو استفاده از اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم، خسارت‌های زیادی به بیت‌المال و اموال عمومی زدند اظهار داشت: این افراد با جسارت و تعرض به قرآن کریم و آتش‌زدن آن، اوج خباثت خود را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه موقت یزد ادامه داد: مردم ایران با هدایت‌های مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) به میدان آمدند و با حضور حماسی خود مشت محکمی بر دهان فتنه گران و ارباب خارجی آنها زدند.

با بیان اینکه مردم ایران اعلام کردند که صف معترضین از صف اغتشاشگران جدا است گفت: اعتراض جدای از تعرض به مقدسات و خسارت وارد کردن به اموال عمومی و مردم است.

آیت‌اللهی تصریح کرد: از قوه قضائیه درخواست داریم که با آشوبگران، مخربان و کسانی که بستر این آشوب‌ها را درست کردند و کاری کردند که زمینه ایجاد فتنه فراهم شود برخورد قاطعانه شده و آنها را به اشد مجازات برسانند.

امام‌جمعه موقت یزد خطاب به مسئولان کشور، گفت: مردم وظیفه خود را در این زمان به‌خوبی عمل کردند و مسئولان باید به این مردم خدمت کنند و تشکر عملی لازم است چون با بیانیه دادن و تعریف و تمجید از مردم در سخنرانی‌ها، دردی دوا نمی‌شود و مشکلاتشان رفع نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم امروزه گله‌مند هستند اضافه کرد: مردم نسبت در وضعیت کنونی کشور رنج می‌برند و از بی‌فرهنگی‌ها، بی‌دینی‌ها و دهن‌کجی به مقدسات و دین و همچنین مفاسد اقتصادی و گران‌فروشی‌ها اعتراض دارند که باید حل شود.

آیت‌اللهی با اشاره به اینکه بخشی از وضعیت کنونی کشور به خاطر تحریم‌های ناجوانمردانه بیگانگان است که مردم بازهم در این خصوص صبر خواهند کرد، افزود: مقدار زیادی از مشکلات مربوط به مسائل داخلی کشور است و مردم نسبت به این بی‌تدبیری و بی مدیریتی برخی مسئولان اعتراض دارند که سخن اکثریت مردم است و گفته اقلیت مردم نیست که برخی پشت تریبون‌ها می‌گویند این اعتراضات سخنان عده‌ای معدود است.

امام‌جمعه موقت یزد اضافه کرد: باید برنامه‌ریزی صورت گیرد تا مردم بتوانند سخنان و مشکلات خود را به گوش مردم برسانند و مثل قضایای کنونی کشور به‌گونه‌ای پیش نرود که مردم بخواهند نسبت به اغتشاشات اقدام و توطئه دشمن را خنثی کنند و حرف خودشان فراموش شود.

وی با تأکید بر اینکه تریبون نماز جمعه دوطرفه است و مردم هم باید به گونه‌ای باشد که بتوانند مشکلاتشان را به مسؤولان بگویند، گفت: تریبون‌های نماز جمعه باید جای برای صحبت مردم هم باشد و بتوانند از دردها و رنج‌هایشان به مسؤولان سخن بگویند.

 

کد خبر 860971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha