دنبال مناسب‌سازی یک خیابان ویژه معلولین در یزد هستیم

سلمانی گفت: دنبال مناسب‌سازی یک خیابان ویژه معلولین در یزد برای سال آینده هستیم.

«محمدعلی سلمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، بابیان اینکه پیشتاز برنامه‌ها برای رفع مشکلات معلولین در یزد را می‌توان شهرداری منطقه یک دانست، گفت: پارک‌های منطقه یک شهر یزد در دستور کار قرار گرفت که مشکلات رفت‌وآمد و استفاده از امکانات را برای معلولین فراهم کنند.

شهردار منطقه یک شهر یزد به فعالیت ناظرین معلولین در پیاده‌روسازی منطقه یک شهر یزد اشاره کرد و اذعان داشت: این ناظرین در کلیه پروژه‌ها نظریه‌های خود را مطرح می‌کنند تا مشکلات این قشر رفع شود.

وی اظهار داشت: کلیه پروژه‌ها در سال 98 به شکلی برنامه‌ریزی‌شده که رفع چالش‌های معلولین در آن‌ها به‌خوبی دیده‌شده است.

سلمانی بابیان اینکه پیشنهادی به شورای اسلامی شهر یزد ارائه کردیم که یک خیابان به‌صورت پایلوت برای معلولین در شهر یزد مناسب‌سازی شود، گفت: درگذشته خیلی نسبت به رفع مشکلات معلولین در یزد توجه خاصی صورت نمی‌گرفته ولی در طول دو سال اخیر توجهات بسیار خوبی شده که مشکلات این قشر نیز رفع و آن‌ها هم بتوانند به‌مانند دیگران از امکانات بهره‌مند شوند.

این مسئول عنوان کرد: ما برای مناسب‌سازی یک خیابان برای معلولین در یزد در بودجه سال 99، منطقه امامشهر یزد را در نظر گرفتیم که پیاده‌روسازی، رمپ گذاری، گیت‌های معلولین و خیابانی برای این قشر به‌راحتی بتوانند تمامی کارهایشان را دنبال کنند.

کد خبر 862758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha