مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با حضور مدیرکل امور استان‌ها و حقوقی ستاد هماهنگی کانون فرهنگی مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با حضور « حسین براتی» مدیرکل امور استان‌ها و حقوقی ستاد هماهنگی کانون فرهنگی مساجد کشور، مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و  پرسنل ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد.

حسین براتی در این مراسم گفت: رویداد فرهنگی هنری مساجد کشور با عنوان فهما به عنوان رویداد ملی در مساجد کشور است که سطح فعالیت ها را در این مکان مذهبی ساماندهی می کند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های فرهنگی و مذهبی استان یزد، امیدواریم یزد بتواند به عنوان پایتخت فرهنگی و هنری مساجد کشور انتخاب شود و به عنوان الگویی برای فعالیت های کشور معرفی شود.

مدیرکل امور استان‌ها و حقوقی ستاد هماهنگی کانون فرهنگی مساجد کشور خاطرنشان کرد: موضوع پایتخت فرهنگی هنری مساجد ایران به عنوان رویداد ملی است و در سطح کشور نیز این امر پیگیری می شود ولی با توجه به این که یزد پیشینه خوبی در حوزه مسجد و مذهب دارد، امید می رود به عنوان  یکی از کاندیداهای جدید در رویداد فهما باشد.

کد خبر 869485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha