رویداد ملی فهما گامی در جهت معرفی کانون های فعال در کشور است

حجت الاسلام سالاری با اشاره به ثبت فعالیت کانون ها در سامانه بچه های مسجد گفت: رویداد ملی فهما، گامی موثر در جهت معرفی کانون های مساجد در سطح کشور است.

حجت الاسلام مظفر سالاری سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: رویداد ملی فهما به عنوان یکی از رویدادهای مهم فرهنگی و هنری در کشور است که توانسته کانون های مساجد را معرفی کند.

وی افزود: این رویداد توانسته کانون های مساجد را از انزوا خارج کند و فعالیت های آنها را در سطح کشور نمایان کند به گونه ای که با ثبت فعالیت های خود می توانند در رتبه های برتر کشوری معرفی شده و خود را به نمایش بگذارند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد بیان کرد: خوشبختانه از زمان آغاز اجرای این طرح در استان یزد شاهد فعالیت بیش از پیش کانون ها در این سامانه شده اند به گونه ای که اکنون 3 کانون از استان یزد توانسته اند در جمع 10 کانون برتر کشور خود را معرفی کنند.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: اگرچه برخی از کانون ها در محلات و مساجد خود فعال بودند اما این طرح گامی در جهت معرفی و ارائه فعالیت های این مساجد در سطح کشور بوده است.

وی ادامه داد: زمان باقی مانده جهت ثبت فعالیت های کانون ها 22 روز است که کانون های فرهنگی هنری مساجد استان می توانند از ظرفیت های خود برای کسب عنوان کانون های برتر تلاش کنند و فعالیت های خود را در سامانه ثبت کنند.

کد خبر 871847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha