«۲۳ نفر» در اردکان به روی پرده می‌رود

فیلم سینمایی «۲۳ نفر» در دو سینمای فعالِ موجود در شهرستان اردکان اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ فیلم سینمایی «23 نفر» به نویسندگی و کارگردانی مهدی جعفری، تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده و بازیگرانی ازجمله مجید پتکی، سعید آلبوعبادی، رضا نوری، عبدالحلیم تقلبی و محمد رشنو و همچنین فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» که با استقبال کم‌نظیر مخاطبان در سراسر کشورمان روبرو شده‌اند، در سه مقطع زمانی 17:30، 19:30 و 21:00 در سینما هویزه اردکان واقع در میدان بسیج این شهرستان اکران می‌شود.

همچنین طبق برنامه اعلام‌شده؛ فیلم سینمایی 23 نفر که موفق به دریافت سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی جشنواره سی و هفتم فیلم فجر، پروانه زرین بهترین فیلم و بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان و فیلم برگزیده یونسکو در ایران شده است، ساعت 17:20 در سینما هنر شهرستان اردکان واقع در مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری مرحوم حضرت آیت‌الله سید روح‌الله خاتمی (رحمه‌الله علیه) اکران می‌شود.

طبق آمارها، مخاطبان اردکانی از فیلم سینمایی «23 نفر» که مورد تمجید و تقدیر اهالی سینما واقع‌شده است و به روایت گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی اسیرشده در جریان جنگ هشت‌ساله ایران و عراق می‌پردازد استقبال قابل‌توجهی داشته‌اند.

لازم به ذکر است که این فیلم اقتباسی از خاطرات گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند. این گروه کم سن و سال بین ۱۳ تا ۱۷ سال سن داشتند و خاطراتشان از دوران اسارت پیش‌تر در قالب کتاب «بیست‌وسه نفر» توسط انتشارات سوره مهر منتشرشده بود.

کد خبر 873894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha