گروه های فلسطینی: همه جریان های مقاومت به دنبال گرفتن انتقام خون« سردار سلیمانی» هستند

گروه‌های مقاومت فلسطین با محکوم کردن ترور سردار« قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شماری از رهبران حزب الله و حشد شعبی اعلام کردند: همه جریان مقاومت به دنبال گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گروه‌های مقاومت فلسطین حمله جنایتکارانه بامداد امروز ( جمعه ۱۳ دی) آمریکا به بغداد را که به شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شماری از رهبران حزب الله و حشد شعبی منجر شد، به شدت محکوم کردند.

 

گردان‌های القسام  شاخه نظامی حماس ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و همراهانش، تاکید کرد که محور مقاومت یکی از فرماندهان شجاع خود را که فلسطین  هر لحظه در قلب و ذهنش جای داشت، از دست داد.

 

جنبش جهاد اسلامی نیز در بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی، اعلام کرد که امت اسلامی پرچم مبارزه علیه متجاوزان را به دست  گرفته و  اعلام می‌کند که تحت هیچ شرایطی از مسیر خود به سمت آزادی بازنمی‌ایستد.

این جنبش افزود که ما اعلام می‌کنیم که همه با هم برای مقابله با این جنایت پیش خواهیم رفت.

 

از سوی دیگر، جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی، عنوان کرد که او همیشه حامی مقاومت در تمامی کشورها از جمله فلسطین و لبنان بود.

ابو احمد فواد ، معاون دبیرکل جبهه خلق در گفتگو با المیادین اظهار داشت که هدف همیشگی سردار سلیمانی، قدس و آزادسازی سرتاسر فلسطین بود و او لحظه‌ای میدان جهاد و مبارزه را ترک نکرد.

فواد تاکید کرد که آمریکا با شهادت سردار سلیمانی، درهای جهنم را به روی خود باز کرد و نه تنها ایران، بلکه کل جریان مقاومت به دنبال گرفتن انتقام خون شهید سردار سلیمانی خواهند بود، زیرا  ترور او ضربه به کل جریان مقاومت بود.

 

 

جبهه خلق برای آزادی فلسطین ـ فرماندهی کل ـ هم در بیانیه‌ای شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت و او را شهید  فلسطین و امت خواند و گفت شهادت وی، نقطه تحولی تاریخی در مسیر آزادسازی خواهد بود.

این جبهه بیان کرد که تصمیم آمریکا و رژیم  صهیونیستی  برای  ترور سردار سلیمانی در حقیقت خودکشی سیاسی بود که تبعات و هزینه‌های بسیار سنگینی برای دشمنان امت به همراه خواهد داشت.

در این بیانیه آمده که پاسخ محور مقاومت به این  جنایت، سرآغاز ورود به مرحله‌ای استراتژیک در شکست دشمنان امت خواهد بود.

 

 

جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین هم در بیانیه تسلیت خود تاکید کرد که ترور شهید سردار سلیمانی هرگز محور مقاومت را از مقابله با پروژه‌های آمریکایی اسرائیلی در منطقه  بازنمی‌دارد.

در این بیانیه آمده که تلاش‌های دشمن صهیونیستی، دولت جنایتکار ترامپ و نظام‌های حامی عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها برای نابودی مقاومت در فلسطین، عراق، سوریه و یمن به جایی نرسید و آن‌ها با این جنایت بزدلانه، شکست خود در برابر صلابت و همبستگی مقاومت را نشان دادند.

«طلال ابو ظریفه» عضو دفتر سیاسی جبهه دمکراتیک ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی به ملت ایران و خانواده ایشان، مسئولیت هرگونه عواقب و پیامد این جنایت را متوجه آمریکا دانست.

ابو ظریفه اظهار داشت که آمریکا اگر گمان می‌کند با این جنایت می‌تواند بر حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از جریان مقاومت و مقابله با طرح‌های آمریکایی به ویژه معامله قرن تاثیر بگذارد، کاملا به اشتباه رفته است.

کد خبر 875898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha