مراسم عزاداری سپهبدسلیمانی تا یک هفته ادامه دارد/ پوشش رسانه‌ای مراسم تشییع در کرمان حائز اهمیت است

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: میزان درخواست های رسانه ها برای روز تشییع در حال افزایش است و یک بخش مهم آن پوشش رسانه ای است که می تواند اقتدار ایران و حضور مردم را نشان دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ عباس تقی زاده امروز (شنبه 14 دی) در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به خاطره ای از شهید سردار قاسم سلیمانی گفت: زمانی که هواپیمای سپاه در ارتفاعات سرچ سقوط کرده بود من به عنوان خبرنگار ایرنا به محل حادثه رفتم و تصاویری گرفتم و روز سوم هم به محل حادثه رفتم و یکسری مصاحبه گرفتم که دیدم شهید سلیمانی مانند یک نیروی عادی در انتقال پیکر شهدا کمک می کردند و چندبار خواهش کردم با ایشان مصاحبه کنم اما ایشان گفتند من یک سربازم و با بقیه صحبت کنید و در نهایت آمدند و مصاحبه انجام دادند.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان ادامه داد: سردار سلیمانی نمونه واقعی اخلاص، یکرنگی، صلح و صفا بودکه با این اتفاق تمام ایران و جهان اسلام به ویژه استان کرمان در شوک عظیم و سوگ عمیقی فرو رفت و دیروز مردم به شکل خودجوش در مراسم شرکت کردند و نشان دادند که چقدر از صمیم دل قدردان هستند و ارادت دارند.

 

تقی زاده با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی بود، بیان کرد: با وجود اینکه سه روز عزای عمومی در کشور و در استان کرمان اعلام شده است و یک هفته مراسم در کرمان برگزار است لذا از همه دستگاه های اجرایی دیروز خواستیم بیرق های عزا نصب کنند و در خصوص حضور مقامات کشوری یا لشکری از سوی استانداری کرمان تهمیدات لازم اندیشیده شده است و همه در کنار هم به شکل داوطلبانه تلاش دارند.

 

وی افزود: در مورد تعطیلی روز تشییع سوالات زیادی می شود که دیروز از طرف استاندار کرمان با وزارت کشور مکاتباتی صورت گرفت و منتظر جواب وزارت کشور هستیم که به محض دریافت اطلاع رسانی می شود که شهر کرمان و احتمالاً چه شهرستان هایی روز تشییع تعطیل شود.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان در خصوص مسائل اجرایی، گفت: باید به بهترین نحو ممکن پوشش خبری که مایه عزت و آبروی استان کرمان است، انجام شود و از دیروز تعدادی از خبرنگاران از رسانه ها و مطبوعات تماس داشتند که در این مراسم شرکت کنند که باید در این زمینه هماهنگ کنیم.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان ادامه داد: میزان درخواست های رسانه ها برای روز تشییع در حال افزایش است و یک بخش مهم آن پوشش رسانه ای است که می تواند اقتدار ایران و حضور مردم را نشان دهد.

 

وی با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی درس بزرگی برای ما است و ایشان شخصیت یک بُعدی نبود بلکه چند بعدی بود و به همین دلیل در سطح جهان نه تنها دوستانشان بلکه از سوی کسانی که با ایشان اختلاف نظر داشته و دشمنی داشتند مورد تحسین قرار گرفته بود، بیان کرد: بزرگی این مراسم بسیار زیاد خواهد بود و تجهیزات و خودرو ها و امکانات اسکان را می خواهد؛ ما در چهارچوب وظایف هستیم اما باید کمک کنیم که به بهترین نحو ممکن این مراسم انجام شود.

کد خبر 876413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha