مشارکت حداکثری، مهمترین رویکرد صدا وسیما در انتخابات است

پهلوانیان با اشاره به برنامه های صدا و سیما گفت: مشارکت حداکثری، مهمترین رویکرد صدا وسیما در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « احمد پهلوانیان» روز گذشته در نشست خبری در جمع اصجاب رسانه استان یزد با اشاره به رویکردهای صداوسیما در انتخابات گفت: هدف اصلی ما در انتخابات مشارکت مردمی است و سعی داریم تا این مشارکت را به تصویر بکشانیم.

مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد بیان کرد: ما بعد از ثبت جهانی شهر یزد برنامه ریزی برای معرفی استان یزد کردیم و به جهت این که هدف گردشگری قرار گرفته و اقتصاد صنعت سبز گردشگری رونق گیرد، سعی کردیم برنامه های خوبی داشته باشیم که سلسله برنامه مستندی را در این زمینه ایجاد کردیم.

وی افزود: این مجموعه مستند به معرفی استان پرداخته که در سطح کشور سرآمد است و در این راستا نیز تلاش ما ایجاد کیفی این مستندها است که خوشبختانه در سیما کشور نیز پخش شده و در بسیاری از جشنواره ها نیز شرکت کرده اند.

پهلوانیان بیان کرد: مجموعه میراث ناملموس و معرفی میراث معنوی استان، مجموعه مستند مکتوب یزد، مجموعه مستند موزه ها، مجموعه دسترنج، و مجموعه مستند مردم بالا دست از جمله این برنامه ها است.

وی گفت: بیش از 120 قسمت تولید شده که پکیج خوبی برای معرفی استان در بخش های مختلف است.

مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد بیان کرد: فیلم لکنت در جشنواره فیلم داکا به عنوان بهترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان انتخاب شد که تمامی تولید کنندگان آن یزدی بودند و این جای افتخار برای ما دارد.

وی افزود: هنرمندان یزدی اگر حمایت شده و باور شوند، می توانند در صدر هنرمندان کشور قرار گیرند.

کد خبر 886884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha