حضور مردم در تشیع شهدای مقاومت یک رفراندوم ملی بود

سردار اهوازیان حضور میلیونی مردم در تشیع شهدای مقاومت را یک رفراندوم ملی برای تایید این جریان عنوان کرد که باید قدر این جبهه دانسته شود و مراقب بود تا مکتب حاج قاسم فراموش نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از فریدونشهر، سردار «عبدالفتاح اهوازیان» در یادواره شهدای حوادث اخیر که در مسجد جامع فریدونشهر با اشاره به رشادت ها سپهبد شهید قاسم سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس گفت: حاج قاسم مردم منطقه را بیدار کرد و خطوط دفاعی را جلوی دشمن اصلی قرار داد، درست همان کاری که آمریکایی ها در منطقه انجام می دهند و این فرمایش حضرت علی (ع) است که بهترین دفاع، حمله است.


مشاور فرمانده کل سپاه با یادآوری اینکه اسرائیل دیوار ۱۲ متری به دور خود کشیده است، بیان کرد: حاج قاسم به مردم غزه، ساخت سلاح برای دفاع از خود را آموخت و کاری کرد که آخرین جنگ میان اسرائیل و غزه فقط دو ساعت طول کشید.


وی با بیان اینکه حاج قاسم تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و ندای «اگر دین ندارید، آزاده باشید» را در دنیا طنین انداز کرد، افزود: حاج قاسم چنان با اخلاص عمل کرد که حتی دشمن به شجاعت و حقانیت او اعتراف کرد همان طور که معاویه به حقانیت حضرت علی (ع) شهادت داد.


سردار اهوازیان با یاد آوری اینکه شهید ابو مهندس و شهید سلیمانی در سیل اهواز به یاری اسیب دیدگان این سیل شتافتند، اظهار کرد: حاج قاسم در کنار مردم سیل زده می ماند تا امکانات به آن نقطه می رسید، حاج قاسم، جانباز شیمیایی و پیرمرد ولی با مردم بود، آن چنان که عشایر خوزستان برای وی تشییع  ۱۵ کیلومتری برپا کردند.


مشاور فرمانده کل سپاه شهید سلیمانی را یک استثنا در ایران و جهان خواند و تبیین کرد: هنگامی که عراق ارزش امنیت  کسب شده را ندانست و جوانی را در پیش چشم نیروی انتظامی این کشور کشتند که به معنای ترویج بی غیرتی و سست شدن نیروی نظامی است، به گاو شیرده تبدیل می شوند.


وی با انتقاد از نامه ۷۷ نفر که مخالف انتقام از شهادت سپهبد سلیمانی بودند، ادامه داد: کشور با اقتدار پایگاه های آمریکایی را هدف قرار داد و کسی جرات پاسخ نیافت، همان طور که پایگاه های داعش را پیش از این نابود شد و یا هواپیمای ریگی را بر زمین نشاند.
  
سردار اهوازیان حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای مقاومت را یک رفراندوم مردمی خواند و در توصیف سردار قاآنی گفت: این سردار ۲۸ سال جانشین نیروی قدس سپاه بوده است و به سردار شامی و فرمانده در سایه شهرت دارد و انسانی ساده زیست است و حمایت های او سبب موفقیت های حاج قاسم بود.


مشاور فرمانده کل سپاه با انتقاد از اینکه صدا و سیما به جای همرزمان شهید سلیمانی از اشخاص دیگری برای پاس داشت شهید بهره  برد، یادآوری کرد: چه اتفاقی رخ می دهد که مزدورانی عکس حاج قاسم را پاره کنند؟ چون برای شهدای خان طومان یک روز هم عزای عمومی اعلام نشد و امروز صدا و سیما به گونه ای از حاج قاسم حرف می زند که این سردار شهید نبود و این شهید، انقلابی و ولایت مدار بود و و اگر این مسیر ادامه پیدا کند  حاج قاسم  و مکتب وی را در اذهان مردم به فراموشی سپرده خواهد شد.


وی  با اشاره به رد صلاحیت برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم نمایندگانی انتخاب کنند که ولایی و شایسته سالار باشد و پیام عاشورا را نیز شنیده باشد و انتخاب یک مجلس کار آمد و آشنا به درد مردم یک تکلیف است./

کد خبر 882355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha