ضرورت انعکاس فراگیر و همه جانبه دستاوردهای انقلاب اسلامی در رسانه ملی

ناظر بیان کرد: انعکاس فراگیر و همه جانبه دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف و همچنین حضور حماسی مردم در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن بسیار مهم و ضروری است.

«سید حسین ناظر» در گفتگو با خبرگزاری شبستان  در  بوشهر،ضمن تسلیت به مناسب ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا (س) و با اشاره به در پیش رو بودن ایام الله دهه فجر انقلاب  اسلامی اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، صدا و سیما در گستره استانی، ملی و فراملی بیش ۱۶ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی پخش خواهد کرد.

 

مدیرکل صدا وسیمای مرکز استان بوشهر ادامه داد: از این میزان برنامه هفت هزار و ۵۰۰ دقیقه در رادیو، هفت هزار دقیقه در تلویزیون و هزار و ۵۰۰ دقیقه در خبر و فضای مجازی پخش می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: انعکاس فراگیر و همه جانبه دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف و همچنین حضور حماسی مردم در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن بسیار مهم و ضروری است.

 

رئیس کارگروه ارتباطات و رسانه‌های ستاد دهه فجر استان بوشهر تصریح کرد: راهپیمایی مردم بوشهر و برخی از شهرستان‌های استان به ‌صورت زنده از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

 

کد خبر 886077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha