اردکان غرق در سوگ سیدالشهدای مدافعان حرم

اردکانی ها به سوگ شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده فقید نیروی قدس سپاه نشستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ پس از اعلام خبر شهادت جان‌سوز سردار سرافراز سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی، شهرستان اردکان نیز همانند سایر نقاط کشور عزادار فراق و فقدان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

بازار اردکان شامل اصناف دوشنبه ضمن محکومیت به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی توسط بالگردهای آمریکایی، تعطیل شد.

مراسم‌های متعدد و گسترده‌ای دیگری نیز در این شهرستان برپا شد. مساجد، تکایا، هیئات و اماکن گوناگون اردکان میزبان مراسم‌های گرامیداشت و برنامه‌های بزرگداشت شهدای اخیر مقاومت با حضور آحاد و اقشار مختلف مردم بود.

ازجمله نکات قابل‌توجه برپایی گردهمایی‌های گرامیداشت شهید سلیمانی در برخی از روستاهای اردکان بود که با ابراز ارادت مردم این مناطق به ساحت شهید والامقام، حاج قاسم سلیمانی همراه بود.

قاطبه مردم به ویژه جوانان حاضر در این مراسم ها خواستار انتقام سخت از عاملان شهادت سردار سلیمانی شدند.

برنامه‌های تدارک دیده‌شده دیگری نیز به همین مناسبت از جمله مراسم محوری دوشنبه شب با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین دیانی، رزمنده و هم‌رزم حاج قاسم سلیمانی و مداحی محمد ابراهیمیان در محل مصلی بزرگ مرحوم حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه) اردکان برگزار شد

گفتنی است که صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار قاسم سلیمانی در حمله بالگردهای آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سپهبد شهید سلیمانی؛ ابو مهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند.

کد خبر 877284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha