ترور سردار سلیمانی  بزرگ‌ترین اشتباه راهبردی آمریکا بود

امیر میرزایی گفت: ترور سردار سلیمانی نقطه آغازی برای پایان حضور آمریکا در منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مردم مؤمن، ولایتمدار و شهیدپرور آذربایجان‌شرقی با برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری در رثای سردار بزرگ مقاومت اشک ماتم ریختند و بر ادامه راه مقاومت اسلامی تأکید کردند.

«امیر میرزایی» در همایش سياسي فرماندهان و کارکنان ارتش مستقر در آذربايجان شرقي با اشاره به این‌که ترور حاج قاسم سلیمانی یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات راهبردی آمریکا بوده است، اظهار داشت: اکنون در نقطه عطف تحولات نظامی و سیاسی منطقه فرا داریم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه با تأکید بر این‌که رئیس جمهور آمریکا اشتباهی تاریخی مرتکب شده است، تصریح کرد: ترور سردار سلیمانی نقطه آغازی برای پایان حضور آمریکا در منطقه است.

همچنین «مرتضی صفری» مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در این مراسم با بیان این‌که شهید سردار سلیمانی به مراتب قوی‌تر از خود آن سردار است، گفت: مردم غیور ایران با حضور پرشور خود در مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت حماسه‌ای ماندگار خلق کردند که در تاریخ به ثبت خواهد رسید.

بنابر این گزارش، عصر امروز اقشار مختلف مردم تبریز مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی را با اجتماع در میدان ساعت پیگیری کردند و با سینه زنی خیابانی بار دیگر در رثای آن فرمانده دلاور اشک ماتم ربختند.

همچنین مجلس بزرگداشت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» پنج‌شنبه هفته جاری نوزدهم دی ماه از ساعت 10 تا 12 قبل از ظهر با حضور عموم مردم شهیدپرور تبریز قرار است در مسجد جامع تبریز برگزار شود.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همراه خواهد بود، سردار سرلشکر پاسدار «سید رحیم صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا به سخنرانی می‌پردازد.

 

کد خبر 877567

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha