بیانیه سازمان اوقاف در تقدیر از انتقام سخت سپاه پاسداران از مستکبران آمریکایی

سازمان اوقاف و امور خیریه در بیانیه‌ای از انتقام سخت سپاه پاسداران از مستکبران آمریکایی و برآورده شدن مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی و عموم مردم ایران در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، سازمان اوقاف و امور خیریه در بیانیه‌ای از انتقام سخت سپاه پاسداران از مستکبران آمریکایی و برآورده شدن مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی و عموم مردم ایران در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.

 این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

« و آنان كه ظلم و ستم كردند به‌زودی خواهند دانست كه به چه كیفرگاهی باز می‌گردند

 

در پی عملیات تروریستی دولت آمریکا در بغداد و به شهادت رسیدن سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همرزمانش موجی از خشم و نفرت از مستکبران جاهل و خشک‌مغز آمریکایی به دلیل ترور ناجوانمردانه این قهرمان ملی و مبارز خستگی‌ناپذیر که سالیان دراز از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده بود، به راه افتاد و همه کشور در اوج وحدت و انسجام خواستار گرفتن انتقام سخت از این جنایت آمریکایی‌ها شدند.

 

حضور بی‌نظیر اقشار مختلف ملت ایران و عراق در تشییع پیکر پاک سرباز وطن؛سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کاظمین، نجف، کربلا، اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان که شگفتی دوست و دشمن را برانگیخت، خود اولین گام بزرگ در انتقام از تروریست‌های مستکبر آمریکایی بود و نشان داد که خروش سیل غرق‌کننده نظامیان آمریکایی در خاورمیانه با موجی عظیم آغاز شده است.

 

سازمان اوقاف و امور خیریه از برادران جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به علت موشک‌باران معنی‌دار پایگاه‌های نظامیان پست آمریکایی در کشور عراق و برآورده کردن خواسته عموم مردم عزیز کشورمان مبنی بر گرفتن انتقام سخت از مستکبران آمریکایی تقدیر و تشکر می‌کند.

 

 

کد خبر 878341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha