حاج قاسم سلیمانی فدایی بزرگ اسلام برای مقابله به کفر بود

آیت الله ناصری یزدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت گفت: حاج قاسم سلیمانی فدایی بزرگ اسلام برای مقابله به کفر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « آیت الله محمدرضا ناصری یزدی» امروز در خطبه های نماز جمعه یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی گفت: یک شخصیت و یک سردار اسلام با فرماندهی بی‌نظیر خود در عراق و سوریه در مقابل داعش با حمایت 23 کشور دنیا ایستاد و همه توطئه‌ها و هزینه‌های آن‌ها را بر باد داد و پرونده داعش در کل دنیا را بست.

وی اذعان داشت: اسلام چنین مکتبی است که یک شخصیت و یک سردار مخلص آن می‌تواند در مقابل همه جبهه کفر و استکبار بایستد و بر آن‌ها پیروز شود.

وی با اشاره به اوصاف شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: حاج قاسم سلیمانی، یمن، عراق و سوریه را به‌خوبی فرماندهی کرد و همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند در عین دلیری و شجاعت باتدبیر و تفکر عمل کرد، همانند مالک که حضرت علی(ع) در شان او فرمود: مالک هیچ‌وقت بی‌گدار و بی فرمان من حرکت نمی‌کرد و احساساتی نمی‌شد.

آیت الله ناصری یزدی تأکید کرد: ایجاد بسیج مردمی در عراق به‌عنوان یادگاری ماندگار از سوی حاج قاسم برای تاریخ ماند و با کمترین امکانات و نیرو کاری کرد که همه استکبار انگشت‌به‌دهان شدند.

وی خاطرنشان کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی، برکتی را در انقلاب و اسلام ایجاد کرد که تمام توطئه‌های نرم دشمنان و تفرقه‌افکنی‌های آمریکا در کشورهای اسلامی به پایان رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: حاج قاسم سلیمانی فدایی بزرگ اسلام شد تا تمام توطئه‌ها و تفرقه‌افکنی‌های خطرناک دشمنان در کشورهای اسلامی  خنثی شود و دیدید که همه افکار دنیا بیدار شد و حماسه‌ای در تاریخ اسلام ایجاد شد.

آیت الله ناصری یزدی بیان کرد: تمام این حوادث نشان داد که هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند در برابر جبهه حق ایستادگی کند زیرا سربازان جبهه حق نمی‌تواند کوچک‌ترین حرکت در مقابله با اسلام را تحمل کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، اصلی‌ترین پایگاه حق است، افزود: این پایگاه از بدو شکل گیری تاکنون در مقابل جبهه استکبار قرار گرفت و هر چه در توان داشت به میدان آورد تا جریان اسلام متوقف نشود و همگان دیدند حتی زمانی که جبهه استکبار یکپارچه به میدان آمد که به خیال خود مانع اسلام شود، باز هم با شکست مواجه شد و حتی گروه‌هایی نظیر داعش هم نتوانستند پروژه اسلام هراسی آمریکا را جامه عمل بپوشانند.

وی با تاکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی همه مردم ایران و عراق و دیگر کشورهای اسلامی و حتی تمام نقاط جهان را نسبت به ماهیت واقعی آمریکای جنایتکار و تروریسم بیدار کرد خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی‌ها به صورت کامل گیج شده‌اند و هر روز یک حرف ضد و نقیضی می‌زنند و مشخص است که خود را کاملا شکست خورده می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه همه ما باید حاج قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار دهیم خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی تمام وقت و کار خود را به خدمت در راه مردم و اسلام و انقلاب قرار داده بود و با اخلاص از تمام توان در این راه بهره می‌گرفت، من از مسئولان می‌خواهم صداقت و اخلاص این شخصیت والامقام را الگوی راه خود قرار دهند و با تلاش بیشتری در راه حل مشکلات مردم قدم بردارند.

 

 

کد خبر 879067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha