مشارکت مردم در برنامه های دهه فجر اصل اساسی در این دهه است

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به مشارکت مردم در برنامه های بزرگداشت دهه فجر گفت: مشارکت مردم در برنامه های دهه فجر اصل اساسی در این دهه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « آیت الله محمدرضا ناصری یزدی» امروز در خطبه های نماز جمعه یزد با اشاره به جنایت های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: یکی از این جنایت ها طرح معامله قرن است که محکوم به شکست است و کشورهای مسلمان نباید بگذارند که این طرح پا بگیرد.

امام جمعه یزد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر خاطرنشان کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود که پیش از شروع برنامه‌های ستاد، برنامه‌ریزی از سوی مردم برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم‌های این ایام انجام شود.

وی افزود: امروز باید دستاوردهای انقلاب در صنایع نظامی، دفاعی و هسته ای و پزشکی کشورمان را به جهانیان عرضه کنیم و این پیشرفت ها را به جهانیان اعلام کنیم.

آیت الله ناصری یزدی گفت: اگرچه در برخی از زمینه ها نیز دچار ضعف بوده ایم و دشمنان نیز برای همین ضعف ها برنامه ریزی کرده اند اما ما باید با شناخت کامل در جهت رفع این مشکلات گام برداریم.

امام جمعه یزد ادامه داد: شرایطی برای خانواده‌ها و مسائل مرتبط با این کانون مهم از سوی دشمن به‌وجود آمده و با تبلیغاتی که انجام شده، دشمن توانسته ذائقه‌ها را در برخی مسائل تغییر دهد، الان همه ما باید تمام تلاش خود را به‌کار ببندیم تا جلوی این تحرکات دشمن را بگیریم.

آیت الله ناصری تاکید کرد: همه باید بدانند که خاورمیانه در آستانه یک مقاومت بزرگ است که در پی آن هم آمریکا و هم اسرائیل و رژیم اشغالگر قدس شکست خواهند خورد.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه این طرح توسط بسیاری از ملت‌ها و کشورها محکوم شده است، افزود: باید با بصیرت دینی و انقلابی در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام و مسلمین ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: تاریخ به خوبی گویای این موضوع اساسی است که کرنش و کوتاه آمدن در برابر دشمنان و آمریکا موجب جسارت و گستاخی بیشتر آنها می‌شود بنابراین نباید لحظه‌ای دست از مقاومت برداشت.

آیت الله ناصری با اشاره به جنایات متعدد آمریکا و غرب در ۴۰ سال گذشته علیه نظام در ابعاد مختلف، تاکید کرد: مردم و مسئولان باید همدلی و مقاومت انقلابی بیشتری داشته باشند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: برنامه‌هایی که برای بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود خیلی خوب است و باید با قدرت ادامه پیدا کند ولی بحث توجه به تولید و تربیت حاج قاسم‌ها در ایران باید توجه بسیار بیشتری داشته باشیم.

 

کد خبر 887494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha