توزیع ۵۰۰ بسته حمایتی میان کودکان نیازمند و معلول آبادانی

ناصری از توزیع ۵۰۰ بسته حمایتی شامل نوشت‌افزار و پوشاک زمستانی بین کودکان نیازمند و معلول آبادان خبر داد و گفت: به همراهی بیشتر خیرین نیازمندیم.

«سمیه ناصری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: هدایای حمایتی شامل پوشاک گرم و نوشت‌افزار است که در ادامه راه‌اندازی کمپین لبخند زمستانی به همت گروه تکما و همیاری جمعی از خیرین در حمایت از کودکان بی بضاعت، معلول و بازگردانده شده به چرخه تحصیل تامین شد.

 

دبیر پروه توانمندسازی کودکان و معلولین آبادان با بیان اینکه ارزش اقلام توزیع شده ۹۰۰ میلیون ریال است افزود: هم اکنون بیش از یک هزار نفر از خیران آبادان در گروه تکما عضو هستند اما برای کمک به معلولان و کودکان نیازمند این شهرستان همچنان به همراهی و کمک بیشتر خیرین نیاز داریم.

 

وی ابراز داشت: خیران می توانند از طریق حساب بانکی انجمن نابینایان و کم بینایان نور اروند به شماره حساب ۱۰۴۷۰۶۸۳۰۰ و یا شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۱۱۶۰۷۸ ما را در کمک به کودکان نیازمند این شهرستان یاری کنند.

 

ناصری تصریح کرد: گروه تکما با هدف توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه در ۲ بخش کودکان و معلولین تشکیل شده است و ۲ هزار و ۵۸۶ خانواده نیز تحت سرپرستی گروه تکما قرار دارد.

 

کد خبر 879508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha