کسی که در مسیر حق قرار گیرد محبوب قلوب می شود

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با اشاره به محبوبیت سردار سلیمانی گفت: اگر انسان در مسیر حق قرار بگیرد و متواضع و دین‌دار باشد، یار اهل‌بیت(ع) و محبوب قلوب می شود و شهید سلیمانی هم متواضع و هم دیندار بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین « ناصر رفیعی» شب گذشته(شنبه21دی)  در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش که از سوی مقام معظم رهبری در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزارشد، گفت: ایمان و عمل صالح رمز محبوبیت شهید سلیمانی بود.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به محبوبیت سردار دل ها گفت:اگر انسان در مسیر حق قرار بگیرد و متواضع و دین‌دار باشد، یار اهل‌بیت(ع) و محبوب قلوب می شود و شهید سلیمانی هم متواضع و هم دیندار بود.

 

حجت الاسلام رفیعی ابراز امیدواری کرد: خون شهدای مقاومت باعث نابودی دشمنان، خاموش شدن فتنه‌ها و وحدت ملت ایران و عراق ‌شود.

 

وی با بیان اینکه دنیا در نظر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار کوچک و بی ارزش بود تصریح کرد: اگر مسئولان کشور در مسیر اسلام و انقلاب بوده  ودر پی مقام نباشند مردم از آنها حمایت خواهند کرد.

 

استاد حوزه علمیه در ادامه به جان‌باختگان در کرمان و سقوط هواپیما اشاره کرد و افزود: همه این اتفاقات از امتحانات الهی است به داغداران تسلیت عرض می‌کنیم و از خانواده‌ها و مردم می خواهیم  صبوری کنند و از حاشیه‌سازی بپرهیزند.

 

وی در پایان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: کسانی که به هر دلیلی رد صلاحیت می شوند به دنبال فتنه و تخریب نباشند و دیگران نیز اخلاق را رعایت کنند

کد خبر 879578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha