استقبال اداره کل تبلیغات اسلامی قم از برنامه های فرهنگی مساجد در دهه فجر

کارشناس امور تشکل های اداره کل تبلیغات اسلامی قم از استقبال این اداره کل برای حمایت از برنامه های فرهنگی مساجد در دهه فجر خبرداد و گفت: البته نباید جشن ایام دهه فجر جشن تبلیغات برخی کاندیداها بشود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سومین جلسه «کارگروه مساجد» ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز(یکشنبه 22دی) در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام «مصیب منوچهری» در این نشست خاطرنشان کرد: به کوری چشم همه بدخواهان انقلاب اسلامی برنامه های باشکوهی را در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خواهیم داشت و جامعه نیز به برکت خون همین شهدا از وضعیت نابسامان فعلی گذر خواهد کرد.

کارشناس امور تشکل های اداره کل تبلیغات اسلامی قم در ادامه با بیان این که مساجد بزرگ و محوری معمولا در کانون توجه هستند و برنامه های خوبی دارند، گفت: ما هرچه می‌ توانیم در نقاط حاشیه و آسیب پذیر شهر باید برنامه داشته باشیم همچنانکه همیشه در مورد آن صحبت می‌ شود ولی عمل خاصی صورت نمی گیرد.

وی تصریح کرد: مساجد شاخص و خاصی داریم که خودشان برنامه های خوبی دارند ولی می‌ شود برنامه های شاد و متنع در نقاط حاشیه ای برگزار شود که این امر در شکل گیری روحیه معنوی در بین مردم خیلی می‌ تواند مثمر ثمر واقع شود.

حجت الاسلام منوچهری در ادامه ابراز داشت: می‌ توانیم از طرف سازمان تبلیغات این قول را بدهیم که جوایز خوب و ارزنده ای با برگزاری یک مسابقه سراسری در سطح استان و کشور اهدا شود که در همه مساجد حتی بخش های استان اجرا شود که به لحاظ محتوایی نیز روی این برنامه کار کرده باشیم ولی لازمه این کار این است که همه پای کار بیایند.

وی با بیان این که دهه فجر امثال ایام خاصی محسوب می‌شود، گفت: به انتخابات نزدیک می‌ شویم از این رو لازم است که هیچ یک از کاندیداها و افراد منتسب به آنها سخنران مجلس نباشند تا جشن ایام دهه فجر جشن تبلیغات برخی کاندیداها نباشد.

کارشناس امور تشکل های اداره کل تبلیغات اسلامی قم یادآور شد: برنامه های مساجد هم طولانی و خسته کننده نباشد و دارای زمان مشخصی باشد و بیش از آن برنامه طول نکشد تا برنامه کسل کننده نبوده و زدگی ایجاد نکنند؛همچنین به عقیده من لازم است که برنامه ها با محوریت محله نه مسجد باشد چون جشن عمومی است و می‌ خواهیم از ظرفیت همه استفاده کنیم تا در بین همه اقشار شادی و امید ایجاد شود.

کد خبر 879933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha