بزرگداشت دهه فجر نقش مهمی در حراست از دستاوردهای انقلاب دارد

انصاری فر گفت: بزرگداشت یوم الله دهه فجر نقش مهمی در حراست از دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، « مرتضی انصاری فر» امروز یکشنبه (22 دی ماه) در کارگروه ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت این ایام گفت: دهه فجر یاد آور ایثار و از خود گذشتگی ملتی آگاه و ولایتمدار است که انقلابی عظیم را به ارمغان آوردند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: زنده نگهداشت آرمان های امام و شهدا از ضروریات امروز جامعه اسلامی است و همه اقشار جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان باید در این راستا پیشگام باشند.

 

وی با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب و شهدا مظهر قدرت ایران هستند، بیان کرد: به برکت این خون ها دهه مبارک فجر، دهه تجدید میثاق ملت با انقلاب اسلامی است و مردم ما در این دهه با انقلاب و فجر آفرینان تجدید میثاق می‌نمایند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بزرگداشت یوم الله دهه فجر نقش مهمی در حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایفا می‌کند، گفت: بازخوانی اهداف انقلاب اسلامی یکی از ضرورت‌های اجرایی در برنامه های امسال است و این دهه فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌ها و دفاع از دستاوردها و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، مردمی بودن، توجه به اقشار مختلف مردم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از مهمترین اولویت های این کارگروه دانست  و گفت: اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت دهه فجر  نیازمند حمایت‌های مستقیم و غیر مستقیم مسئولان ارشد استان و همدلی و همرای و مشارکت گسترده مردم است.

 

انصاری فر پیگیری و تشکیل جلسات کارگروه ایثارگران ستاد گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اجرای طرح سپاس با همکاری کلیه دستگاه ها، اعزام پیام آوران ایثار به مدارس و حوزه و دانشگاه ها و دیگر مراکز فرهنگی، برگزاری یادواره شهدای انقلاب، برگزاری نمایشگاه های عکس و گرافیک با موضوعیت انقلاب، اجرای زنگ انقلاب در  32مدرسه شاهد، برگزاری اردوهای زیارتی خانواده های شاهد و ایثارگر، تعویض پرچم قبور 645 گلزار استان، گلباران و عطرافشانی و غبارروبی مزارهای مطهر شهدا ، افتتاح مرکز فرهنگی ، ورزشی و توانبخشی ایثار ، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله برنامه های این کارگروه به شمار می رود.

کد خبر 879873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha