در جلسات دهه فجر مردم را با دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم

عضو هیأت امنای مسجد چهل اختران قم با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در بین مردم و اصلاح افکار تأکید کرد که لازم است در جلسات دهه فجر مردم را با دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سومین جلسه «کارگروه مساجد» ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز(یکشنبه 22دی) در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام «سید رضا بابامیری» در این نشست با تأکید بر این که مساجد محوری قم پتانسیل خوبی برای برنامه های فرهنگی دارند، گفت: ما در ایام دهه بصیرت نیز جلساتی با سخنرانی دکتر رفیعی برگزار کردیم که خیلی مورد استقبال قرار گرفت.

عضو هیأت امنای مسجد چهارمردان در ادامه با بیان این که برنامه های دهه فجر باید سه چهار کاربرد داشته باشد، گفت: یکی شعور است که در آن محل باید ایجاد شود و یکی هم این که افکار مردم از حیث دستاوردهای انقلاب درست شود و یکی هم این که مشکلی از محل حل شود.

وی افزود: محل ما شهید انقلاب دارد که از جمله شهید هادی کریمی است و هم شهید مدافع حرم دارد و البته امام زاده و پایگاه و هیأت داریم وبرای شهید سلیمانی از محل چهل اختران با اجتماع مردم محل، مسجد، کانون و پایگاه و تکیه چهل اختران یک ایستگاه در بلوار پیامبر اعظم داشتیم و دسته ای هم راه انداختیم که کار جالبی بود.

حجت الاسلام منوچهری در ادامه عنوان کرد: ما آمادگی هرگونه همکاری با کارگروه مساجد را داریم و اعتقاد داریم که می‌توان از ظرفیت فرهنگی مساجد برای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی استفاده کرد.

کد خبر 879942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha