یاد شهدای سانحه هوایی گرامی داشته شد

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه سانحه هوایی اخیر؛ به همت دانشجویان در مسجد دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «رحیم همزبان» عصر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه سانحه هوایی اخیر اظهار داشت: آمریکا از روی دشمنی، فضایی ایجاد کرد که باعث بروز این اشتباه شد.

این استاد حوزه و دانشگاه تبریز با بیان این‌که تهدیدهای آمریکا و ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فضای تنش در منطقه را ایجاد کرد و منشاء اصلی حادثه هواپیمایی اوکراینی را باید در تحرکات ضدبشری آمریکا جستجو کرد، گفت: همه شهدای حادثه هوایی فرزندان ملت ایران بودند.

وی خاطرنشان کرد: صبر در برابر قضای پروردگار متعال، زیباست و زیباتر از آن رسیدن به مرحله رضا در برابر قضای الهی‌ است؛ قطعا این حادثه دردناک دردی دیگر بر آلام ملت ایران پس از ترور سردار سلیمانی بوده است.

همزبان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن سالگرد حمله هوایی رژیم بعثی به دانشگاه تبریز، گفت: در مسیر جهاد و شهادت؛ باید تهدیدهای دشمن را تحمل کرد که مصداق آن شهادت سپهبد سلیمانی بوده است.

این استاد حوزه و دانشگاه تبریز ادامه داد: برای رسیدن به نتایج مطلوب باید رنج دید و تحمل کرد، باید در برابر مصائب، صبر و بردباری به خرج داد؛ در چنین شرایطی است که میزان ایمان و تقوای افراد در برابر قضای الهی مشخص می شود.

کد خبر 880916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha