ضرورت تلاش در جهت ترویج فرهنگ مهدویت و امام شناسی

پورفرجی با بیان اینکه خوزستان تنها استانی است که در تمام شهرستان ها نمایندگی بنیاد مهدویت دارد گفت: باید در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و امام شناسی کوشا باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید احمد پورفرجی» عصر امروز (چهارشنبه ۲ دی) در همایش بزرگ ایران، چلچراغ مقاومت که در تالار مهتاب اهواز برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اظهار کرد: کلمه ای را که مقام معظم رهبری در خصوص شهید سلیمانی به کار بردند این بود که شهید سلیمانی یک مکتب است.

 

مدیر عامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) خوزستان با بیان اینکه باید از سیره این بزرگمرد درس گرفت تصریح کرد: این بزرگمرد در حالی که یک فرد نظامی بود، سیاسی، عاطفی و اجتماعی هم بود.

 

وی دلیل برگزاری این مراسم را ادامه سیره عملی شهید سلیمانی دانست و عنوان کرد: این مراسم در راستای شروع این حرکت است و نه تنها در اهواز بلکه در تمام کشور باید اجرا شود و فقط جنبه حضور فیزیکی نداشته باشد.

 

پورفرجی با اشاره به فعالیت های بنیاد مهدویت افزود: این بنیاد در سال ۷۹ با مجوز مقام معظم رهبری و با ریاست آیت الله قرائتی تاسیس شد و در استان ها هم زیر نظر نمایندگان ولی فقیه اداره می شود و تمامی دستگاه های فرهنگی عضو شورای مرکزی این بنیاد هستند.

 

وی با بیان اینکه خوزستان تنها استانی است که در تمام شهرستان ها نمایندگی بنیاد دارد اضافه کرد: مفتخر هستیم که بنیاد مهدویت خوزستان بنا به نظر آیت الله قرائتی و مقام معظم رهبری، بهترین بنیاد در میان استان های کشور است.

 

مدیر عامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) خوزستان در پایان از صدا وسیما، استانداری، اداره کل کتابخانه ها و سازمان های مردم نهاد جهت همکاری در این مراسم قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد :در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و امام شناسی کوشا باشیم.

 

کد خبر 884178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha