احیای موقوفات فاطمی با حضور بیش از ۱۱۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف از تلاش برای احیای موقوفات فاطمی با حضور بیش از ۱۱۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه دوم خبرداد وگفت: این مبلغان در بقاع متبرکه مشغول تبلیغ خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «هادی شفیع زاده» پیش از ظهر امروز(جمعه 4بهمن) در جمع مبلغان ایام فاطمیه سازمان اوقاف و امور خیریه که در مجمتع فرهنگی امام زاده سیدعلی(ع) برگزارشد، اظهار داشت: به خاطر دارم دو سال پیش برای مبلغان رمضان پیگیری می‌ کردیم که میزبان حاج قاسم سلیمانی در همین سالن باشیم و بسیاری از مقدمات هم انجام شد.

 

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امورخیریه افزود: بخش عمده کارها پیش رفت اما دقیقا چند روز قبل از برگزاری همایش اعلام کردند که حاج قاسم سلیمانی برای مأموریتی عازم عراق هستند و امکان حضور ایشان فراهم نخواهد شد، اما فکر نمی کردیم که روزی میزبان خانواده حاج قاسم پس از شهادت ایشان باشیم.

 

وی عرض خیر مقدم خدمت همسر حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: ما در ایام فاطمیه دوم بیش از 1100 مبلغ به بقاع متبرکه سراسر کشور اعزام خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام شفیع زاده با بیان این که در ایام فاطمیه به دنبال احیای موقوفات فاطمی نیز بوده ایم، گفت: تلاش داریم با حضور مبلغان، موقوفات فاطمی رشد و گسترش بیشتری پیدا کند تا به نوعی احیا گر وقف فاطمی باشیم.

 

وی اضافه کرد: در ایام پایان ماه صفر نیز با همت مدیران گروه های جهادی، کارگروه وقف با راه اندازی 42 وقف منفعتی در سراسر کشور تشکیل شد که امروز بخشی از این عزیزان تقدیر می‌ شوند.

کد خبر 884638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha