حاج قاسم عاشق شهادت بود و شهادت نیز حق او بود

مسؤول دفتر شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان این که حاج قاسم عاشق شهادت بود و شهادت نیز حق او بود، گفت: او از ما می‌ خواست تا برای شهادتش دعا کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سردار سرتیپ «حاج مهدی ایرانمنش» پیش از ظهر امروز(جمعه 4بهمن) در جمع مبلغان ایام فاطمیه سازمان اوقاف و امور خیریه که در مجمتع فرهنگی امام زاده سیدعلی(ع) برگزارشد، با اشاره به ویژگی های اخلاقی و شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: او همیشه در کنار محرومان بود.

 

مسؤول دفتر شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: در مدت 21 سالی که همراه ایشان بودم ندیدم که برای کسی توبیخ بنویسد یا برخورد انضباطی و بدی با کسی داشته باشد و هرگز برگه اخراج شخصی را امضا نمی کرد بلکه اگر مشکلی هم می‌ دید تلاش می‌ کرد تا با توصیه و تذکر آن را برطرف کند.

 

وی با اشاره به این که حاج قاسم سلیمانی همیشه از خطای دیگران چشم پوشی می‌ کرد، گفت: رسم دنیا این است که فرماندهان نظامی دنیا می‌ گویند: «بروید!» ولی ایشان از جمله فرماندهانی بود که علی رغم تهدیدات جدی که شده بود، می‌ گفت: «بیایید!» یعنی اول خودش می‌ رفت و بعد دیگران را به میدان فرامی خواند.

 

سردار ایرانمنش شهادت را حق طبیعی حاج قاسم سلیمانی دانست و بیان داشت: اگر حاج قاسم سلیمانی به شهادت نمی رسید واقعا تعجب بود و خودش به من می‌ گفت دعا کن زودتر به شهادت برسم چون اثری که خون من در بین مردم و جوانان در حال حاضر می‌ گذارد در آینده نخواهد گذاشت.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: حاج قاسم حقیقتا الگوی یک مدیر جهادی بود چراکه اگر کاری را شروع می‌ کرد با جدیت و پیگیری آن را ادامه می‌ داد تا به نتیجه برسید و همین طور برای علما و روحانیت و فرزندان شهدا احترام خاصی قائل بود.

کد خبر 884642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha