انسجام ملی و اقتدار در صحنه های بین المللی ره آورد وجود حاج قاسم سلیمانی برای نظام اسلامی بود

امیر آشتیانی با گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهداء محور مقاومت وسردار شهید سپهبد سلیمانی اظهار داشت: انسجام ملی، وحدت و اقتدار در صحنه های بین المللی ره آورد وجود حاج قاسم سلیمانی برای نظام اسلامی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ آشتیانی در نخستین همایش استاندارد کیفیت نیروهای مسلح  و آئین رونمایی از تندیس و جایزه سال کیفیت نیروهای مسلح با گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهداء محور مقاومت وسردار شهید سپهبد سلیمانی اظهار داشت: انسجام ملی، وحدت و اقتدار در صحنه های بین المللی ره آورد وجود حاج قاسم سلیمانی برای نظام اسلامی بود.

 

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به عملکرد نیروهای مسلح در خصوص استاندارد سازی و به کار گیری الزامات و تدوین فرایندها و قوانین  "استاندارد" در نیروهای مسلح گفت: در بحث نظارت بر استاندارد ها باید اهتمام بیشتری را در دستور کار قرار دهیم.


وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره خود را برای مقابله با هرگونه تهدیدات احتمالی آماده نموده است همه جانبه روبرو است گفت: با رعایت هر چه بیشتر الزامات استانداردی و بهبود کیفیت در همه زمینه ها باید از سطح آمادگی قابل قبول برخوردار باشیم.

 

امیر سرتیپ آشتیانی لزوم بهره گیری از نیروهای متخصص نیروهای مسلح را یکی از موارد ضروری ارتقای استاندارد سازی در وزارت دفاع برشمرد و خدا محوری و تکلیف گرایی، دانایی و شناخت، قابلیت پذیری و توانمندی، کفایت و کاردانی، تعالی و پیشرفت، هدفمندی، استواری و استقامت، آموزش و مهارت اندوزی،  ابتکار، اراده، ایثار، از خودگذشتگی، اتحاد سازی، اعتدال پذیری، انضباط و انطباق، مطلوبیت، هم افزایی و اولویت و آینده نگری را از مهم ترین شاخصه های " ارتقای استاندارد و کیفیت " بر شمرد./

کد خبر 884449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha