خانواده شهیدان سلیمانی، ابومهدی المهندس و مظفری نیا تجلیل شدند

همایش بزرگ سوگواره یاس نبوی با حضور مبلغان و همراه با تجلیل از خانواده شهیدان حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و مظفری نیا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، همایش بزرگ «سوگواره یاس نبوی» ویژه مبلغان ایام فاطمیه سازمان اوقاف و امور خیریه پیش از ظهر امروز(جمعه 4بهمن) در مجمتع فرهنگی امام زاده سیدعلی(ع) برگزارشد.

 

آیت الله العظمی «جعفر سبحانی» که سخنرانی ویژه این مراسم بود به بیان اسوه ها و الگوهای مطرح شده برای انسان در قرآن پرداخت و گفت: البته ما هم اسوه نیکو و هم اسوه شر داریم.

 

این مرجع تقلید با اشاره به شأن و جایگاه ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) در حفظ و تثبیت تشیع تأکید کرد که طلاب و مبلغان ایام فاطمیه را احیا کنند.

 

در بخش دیگری از این نشست حجت الاسلام «هادی شفیع زاده» مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف از تلاش برای احیای موقوفات فاطمی با حضور بیش از 1100 مبلغ در ایام فاطمیه دوم خبرداد وگفت: این مبلغان در بقاع متبرکه مشغول تبلیغ خواهند شد.

 

همچنن مادر شهید «شهروز مظفری نیا» در این مراسم بیان ویژگی ها و خصائص درونی فرزند شهید خود گفت: فرزندم در مسیر جهاد و شهادت خستگی ناپذیر بود و ابراز ضعف و سستی نمی کرد.

 

سردار «مهدی ایرانمنش» مسؤول دفتر شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان این که حاج قاسم عاشق شهادت بود و شهادت نیز حق او بود، گفت: او از ما می‌ خواست تا برای شهادتش دعا کنیم.

 

بخش ویژه این مراسم تقدیر، تکریم و تجلیل از خانواده شهیدان والامقام حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهید شهروز مظفری نیا بود که خانواده های این شهیدان لوح یاد بود خود را از دست آیت الله العظمی سبحانی دریافت کردند.

 

یادآور می‌ شود، در این مراسم شخصیت های برجسته ای از جمله نمایندگان بیوت حضرات آیات علوی گرگانی و شبیری زنجانی، آیت الله نجم الدین طبسی و همچنین سردارآقاخانی فرمانده انتظامی استان قم حضور داشتند.

 

همچنین در پایان این مراسم از تعدادی از مبلغان احیاگر فرهنگ وقف نیز تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 884643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha