مشارکت مسن‌ترین مدیرمسؤول کانون فرهنگی هنری تبریز در سامانه فهما

حاج اصغر آقاجانی به عنوان مسن‌ترین مدیرمسؤول کانون فرهنگی هنری تبریز در تبریز این روزها مشارکت فعالی در سامانه بچه های مسجد دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، راه‌اندازی سامانه بچه‌های مسجد از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور؛ فرصتی شد تا کانون های فعال شهری و روستایی بتوانند قابلیت های بالفعل و بالقوه خود را به منصه ظهور برسانند.

حاج اصغر آقاجانی به عنوان مسن‌ترین مدیرمسؤول کانون فرهنگی هنری تبریز در تبریز این روزها مشارکت فعالی در سامانه بچه های مسجد دارد و توانسته با ثبت اطلاعات، رویدادها و فعالیت های کانون تحت مدیریت خود امتیازات خوبی کسب کند.

وی با وجود کهولت سن و آشنایی حداقلی با رایانه و سامانه فهما؛ توانست با ثبت اطلاعات کانون شهدای دستمالچی 6081 امتیاز و 260 عضو را بدست آورد، ارزش کار این مدیر مسؤول زمانی مشخص می شود که شاهد پیگیری های مستمر این پیرمرد باروحیه باشیم.

حاج اصغر سال‌هاست که با ستاد حمایت از مدافعان حرم و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همکاری می‌کند و به واسطه اعتباری که نزد اهالی مسجدی دارد، تاکون میلیون ها تومان برای پشتیبانی از جبهه مقاومت و بازسازی عتبات عالیات عراق جمع‌آوری کرده است.

این مدیر مسؤول کانونی همکاری نزدیک و تنگاتنگی با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نیز دارد و در تمامی برنامه ها و فعالیت‌ها یک پای کار محسوب می شود.

کد خبر 886142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha