تایید صلاحیت ۶۰ درصد ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی استان یزد

شاه حسینی با اشاره به مراحل انتخابات گفت: ۶۰ درصد ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی استان یزد تایید صلاحیت شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد علی شاه حسینی» در نشست کمیته رصد اطلاع رسانی اخبار فضای مجازی در خصوص انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی بنا نهاده شده است و برای ما افتخار است که برای 37 امین بار برای تعیین سرنوشت مردم، رای گیری شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد افزود: نوعی از حکومت دینی مبتنی بر آرا مردم برای ما افتخار است.

وی افزود: امروز شرایط حساس است که در کلام بزرگان و به ویژه رهبری این شرایط بی سابقه گوشزد شده است.

شاه حسینی بیان کرد: یکی از چیزهایی که امروز در اتاق فکر دشمن روی آن برنامه ریزی می شود، انتخابات مجلس ایران در مجلس 98 است و بسیاری از امیدهایی که آنها در سال 98 نتوانسته اند اجرایی کنند در انتخابات پیش رو برنامه ریزی کرده اند.

وی گفت: اختلاف سلیقه امری عادی است اما ما به نام ایران و حکومت دینی اعتقاد داریم اما امروز دشمن برنامه ریزی کرده تا حضور حداکثری و نشاط و امنیت انتخابات را زیر سوال ببرد.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد بیان کرد: ما نباید حرف و کلامی را بیان کنیم که همان حرف دشمنان باشد و اگرچه انتقاد داریم و گله مند هستیم  اما جای تسفیه حساب برخی از مطالب در انتخابات نیست.

شاه حسینی گفت: حضور حداکثری مردم شعار و پرچم حرف ما است.

وی گفت: ستاد انتخابات استان ناظر،  مجری، ستاد پیشگیری، بازرسی انتخابات استان است.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد بیان کرد: در استان 775 شعبه احذ رای داریم که 7 مورد مربوط به اقلیت های زرتشتی است و بیش از 15 هزار نفر درگیر مستقیم برگزاری انتخابات هستند.

شاه حسینی گفت: تا الان هیچ مشکل و چالش امنیتی مهمی نداشتیم و در تایید صلاحیت ها پس از طی مراحل اجرایی 60 درصد از ثبت نام کنندگان تایید صلاحیت شدند.

وی افزود: نقد نصفانه، انتقال مطالبات مردم به مسئولان، تذکرات دلسوزانه به عنوان مسائل با اهمیت است که باید همچنان در نشر رسانه ها باشد.

کد خبر 890154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha