مسئولین شهری اردکان و نهادها انتخاب دشتی اردکانی را تبریک گفتند

جمعی از مسئولین شهری و نهادهای متعدد اعتماد مردم شهرستان و انتخاب دشتی اردکانی به عنوان نماینده منتخب مردم اردکان در انتخابات مجلس یازدهم را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ شهردار اردکان در پیامی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در انتخابات اسفند ۹۸، از تلاش‌های «جناب آقای محمدرضا تابش» تقدیر کرد و انتخاب «جناب آقای محمدرضا دشتی اردکانی» به‌عنوان منتخب مردم اردکان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

وی در این پیام با اشاره به اینکه مردم فهیم اردکان در دوم اسفندماه ۹۸ پابه‌پای مردم ایران زمین، بار دیگر در صحنه‌ای سرنوشت‌ساز حضور یافتند تا مُهر تأییدی بر دل‌بستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی باشد، اضافه کرد: اینک زمان رقابت‌ به پایان رسیده و رفاقت آغاز گشته است. کسب رأی اعتماد و انتخاب جناب آقای محمدرضا دشتی اردکانی به‌عنوان نماینده مردم اردکان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک عرض نموده و امیدواریم با الطاف بیکران الهی در میدان همکاری توفیق این را داشته باشیم که همه با هم به توسعه و پیشرفت اردکان عزیزمان همسو و هم‌جهت، همت جمعی را برای رضای حق‌تعالی به کار بندیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان نیز تصریح کرد: اینجانب به عنوان نماینده منتخبین مردم در پارلمان محلی از حضور شهروندان و همشهریان عزیز در برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات یازدهمین دوره مجلس تقدیر نموده و امیدوارم منتخب مردم قدردان این حضور باشد و جواب اعتماد همشهریان را با همت مضاعف پاسخ دهد.

محمد جواد شاکر در پیام تبریک خود افزود: قطعا نتیجه انتخابات نشات گرفته از آگاهی شهروندان است و ضمن عرض تبریک به آقای دکتر محمدرضا دشتی به جهت قبولی در رای مردم و پیروزی در انتخابات مجلس و همچنن باتوجه به تعهدوتخصص جنابعالی، کمی فی السابق که اردکان از قدیم الایام در عرصه های سیاسی بلند آوازه بوده، در جهت اعتلای نام نیک همت گماشته و ما خادمان مردم در شورای شهر آمادگی خود را بر این مهم اعلام داشته و از هیچ کوششی فروگزار نخواهیم کرد.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان اردکان، مدیر حوزه علمیه اردکان، مجمع ایثارگران، جوانان، فعالین فرهنگی، خادم الشهدا عقدا، انجمن صنفی رانندگان، ورزشکاران و مدیر عامل انجمن چارسوق کویر، ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، رئیس شورای اسلامی شهر احمدآباد اردکان و نمایندگان طلاب و فضلای شهرستان اردکان نیز این انتخاب را تبریک گفتند.

کد خبر 898880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha